Charlotte Fay

ارتعاش خلاقانه خود را بالا ببرید

سلام، من شارلوت هستم، نویسنده و هنرمندی از کنت انگلستان. با این حال، اول از همه، من مومیایی یک پسر زیبا و همسر یک مرد شگفت انگیز هستم. من در یک شهر ساحلی زندگی می کنم اما کاملاً حومه شهر را دوست دارم.

زمانی که برای اولین بار مدرسه را ترک کردم، به عنوان یک درمانگر زیبایی آموزش دیدم و اگرچه تا به امروز از کمک به دوستان و خانواده در این زمینه لذت می برم، این خواسته من نبود. از آن زمان به بعد دوره های شعر و روزنامه نگاری را گذراندم تا توانایی های نویسندگی خود را افزایش دهم و همچنین به عنوان یک کارگر بازی کودکان آموزش دیدم تا بتوانم برای کمک به یادگیری پسرم تجهیز شوم. به همین ترتیب، دوره‌های آموزش مدیتیشن و مربیگری زندگی را برای کمک به خودم و اطرافیانم گذراندم. اما بزرگترین علاقه من به هنرهای خلاقانه نوشتن شعر و خلق آثار هنری زیبا است. به نوبه خود من عاشق کمک به دیگران برای کشف شگفت انگیز بودن هنر هستم. نه تنها باعث فرار از واقعیت و مزایای مدیتیشن می شود، بلکه به طور مثبت ما را تقویت می کند اما دستاوردهای کوچکی را نیز به همراه دارد. من عاشق دیدن تغییراتی هستم که به مردم کمک می کند زندگی مثبت و رضایت بخشی بیشتری داشته باشند.

بنابراین از اینکه نمایه و کلاس های من را مشاهده کردید متشکرم، از حمایت شما سپاسگزارم.

دوره های این مدرس:

آموزش مربی زندگی خود باشید - کلاس 3

Be your own Life coach - Class 3

این کلاس به دنبال کلاس یک و کلاس دو است. در این کلاس ما به ایجاد اهداف، جدول زمانی، ارزیابی اهداف و ایجاد یک برنامه زندگی می پردازیم. ..


آموزش مربی زندگی خود باشید - (کلاس یک از سه)

Be your own Life Coach - (Class One of Three)

به کلاس یک از سه خوش آمدید  آیا در بلاتکلیفی گیر کرده اید؟ آیا می خواهید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ آیا شما خواب دیده اید که شما یک. ..