Frank McKinley

علاقه مند به سخنرانی و نوشتن در جمع.

من قبلاً یک دروغ را باور می کردم.

سخنرانی عمومی مرا وحشت زده کرد. من فکر می‌کردم که برای ایراد سخنرانی‌های عالی باید با استعداد خاصی به دنیا بیای. فکر می‌کردم حوصله مخاطبانم سر می‌رود تا اشک بریزند، به من بخندند یا مرا از شهر بیرون کنند، زیرا من این هدیه را نداشتم. من مثل آن مردی بودم که در مراسم تشییع جنازه حضور داشت که ترجیح می داد در تابوت باشد تا مداحی.

سپس یک روز، همه چیز تغییر کرد.

من در یک مدرسه کوچک در کوه های زیبای شمال جورجیا در حال تحصیل در رشته عکاسی بودم. اگر می خواستم فارغ التحصیل شوم، باید کلاس توسعه شغلی را تکمیل می کردم. یکی از اولین تکالیف من خواندن بخش تصویری از خود کتاب پرفروش زیگ زیگلار بود که تو را در بالا ببینم. از آنجایی که می خواستم کلاس را پشت سر بگذارم، نشستم و کتاب را باز کردم.

هیچ چیز نمی توانست مرا برای اتفاق بعدی آماده کند.

کلمات موجود در آن صفحات تمام دروغ هایی را که من در تمام عمرم به عنوان حقیقت در نظر گرفته بودم، از بین بردند. من انسان با ارزشی بودم. مهارت های من در بازار ارزشمند بود. و من به همان اندازه حق داشتم که در جهان تغییر ایجاد کنم.

این تغییر رادیکال، فوری بود و مسیر را برای بقیه عمر من تعیین کرد.

اگر تا به حال از سخنرانی ترسیده اید، امیدی وجود دارد. شما می توانید پیامی بسازید که عمیقاً با مخاطبان شما طنین انداز شود. شما می توانید با گروهی ارتباط برقرار کنید که آنها را در تک تک کلمات شما آویزان کند. و پیام شما می تواند تأثیری داشته باشد که برای روزها، هفته ها، ماه ها - و حتی سال ها ادامه می یابد!

بیش از 29 سال است که با موفقیت سخنرانی می کنم. من همه چیزهایی را که آموخته ام، آزمایش کرده ام و با موفقیت استفاده کرده ام، به شما آموزش خواهم داد تا ارتباطی فراموش نشدنی با مخاطب برقرار کنم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه پیامی بسازید که بیشتر از گفتار شما زنده بماند و شاید حتی تاثیری داشته باشد که تا آخر عمر باقی بماند. و با این اطلاعات، می‌توانید فرصت‌هایی را برای خود ایجاد کنید که موفقیتی را که همیشه آرزویش را داشتید برایتان به ارمغان می‌آورد.

آینده شما به توانایی شما در حرکت دادن دیگران با پیامتان بستگی دارد. آماده ای که شروع کنی؟ امروز روی خودتان سرمایه گذاری کنید و ارتباط بزرگی را که از قبل در درون شما وجود دارد آزاد کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری آزاد شده: استراتژی های قدرتمند برای انجام کارها

Productivity Unleashed: Powerful Strategies for Getting Stuff Done

استراتژی‌های بهره‌وری ساده و قدرتمندی که می‌توانید در محل کار، خانه و جاهای دیگر استفاده کنید! آیا در دنیایی که چندوظیفه‌گی هر دوی آن‌ها است، برای انجام کارها تلاش می‌کنید؟ .."


آموزش چگونه هر بار یک پست وبلاگ عالی بنویسیم

How to Write A Great Blog Post Every Time

" به نظر می رسد که امروز تمام دنیا در حال وبلاگ نویسی هستند. و با سایت هایی مانند WordPress، Blogger، Tumbler و Medium، همه می توانند یک پلتفرم برای پیام خود داشته باشند. . .."