Beatriz Nácher

خط و خوشنویسی رنگارنگ

من Bea هستم و یک هنرمند دست‌نویس و خوشنویس اهل اسپانیا هستم. من 4 سال پیش شروع به یادگیری نحوه کشیدن حروف کردم، به عنوان راهی برای آزاد کردن تخیلم، و این یکی از بهترین تصمیماتی بود که تا به حال گرفته ام!

علاقه من به حروف نویسی و خوشنویسی زمانی شروع شد که با یک ویدیوی خوشنویسی قلم مو در اینستاگرام مواجه شدم.
کمی بعد، تصمیم گرفتم حساب کاربری خود را راه اندازی کنم و به دنبال آن تجارت حروف نویسی ام، Bealettering، شروع شد. این به من این شانس را داد که در پروژه‌های مختلف کار کنم، محتوا برای شرکت‌ها و هنرهای سفارشی برای مردم در سراسر جهان ایجاد کنم، در رویدادهای خوشنویسی در محل شرکت کنم، و به صدها دانش‌آموز هنر شگفت‌انگیز حروف نویسی را آموزش دهم.

سبکی که من ایجاد کردم رنگارنگ و شاد است و با شخصیت خوش بینانه من مطابقت دارد. و این همان چیزی است که من سعی می کنم در کلاس هایم به اشتراک بگذارم، زیرا برای من مهم ترین چیز این است که در حین یادگیری، لذت ببرم. می‌توانید نکات و ترفندهای زیادی را در حساب اینستاگرام من (bealettering@) بیابید، بنابراین اگر به آن سر زدید، سلام کردن را فراموش نکنید!

دوره های این مدرس:

آموزش حروف آبرنگ - سه سبک مختلف برای برجسته کردن کلمات شما

Watercolour Letters - Three Different Styles to Make Your Words Stand Out

در این دوره مقدماتی حروف آبرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه حروف را در سه سبک مختلف بکشید، که می توانید در پروژه های مختلف از آنها استفاده کنید. اولین س. ..