Kate Silvia

عکاس و هنرمند

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی خلاقانه در فضای داخلی، هنر انتزاعی با رنگ‌آمیزی غذا

Creative Indoor Photography, Abstract Art with Food Coloring

"هی همه! به کلاس من خوش آمدید آیا خود را در یک مسیر خلاقانه می بینید؟ به دنبال کاری برای انجام دادن در یک روز دلگیر هستید؟ این بسیار آسان خواهد بود. .."


آموزش ایجاد هنر در تلفن خود با برنامه های بافت

Creating Art on Your Phone with Texture Apps

"آیا عاشق عکس گرفتن با گوشی خود هستید؟ آیا کنجکاو شده اید که آن عکس ها را ویرایش کنید تا هنرمندانه به نظر برسند؟ اگر چنین است، پس این کلاس برای شما مناسب است. کیت .."


آموزش با بافت های عکاسی خلاق شوید

Get Creative with Photographic Textures

برای بردن عکس های خود به سطح بعدی آماده اید؟ بیایید خلاق باشیم! افزودن بافت به تصاویر می تواند ابعاد جدیدی به تصاویر شما ببخشد. می توانید اجاق گاز را تغییر دهید. ..


آموزش نقاشی آسان با Adobe Photoshop AI

Easy Photo to Painting with Adobe Photoshop AI

«آیا راهی سریع و آسان برای تبدیل عکس‌های خود به آثار هنری رنگ روغن، آبرنگ، پاستل یا مداد می‌خواهید؟ من می دانم که ما مدتی است که در مورد هوش مصنوعی می شنویم. اس..."


آموزش مناظر را مانند یک حرفه ای بنویسید

Compose Landscapes Like a Pro

"آیا وقتی بیرون از مناظر عکس می گیرید، برای گرفتن عکس های عالی و شایسته تلاش می کنید؟ آیا بازدید از گرند کنیون شما را با تصاویری به خانه فرستاد..."


آموزش استاد عکاسی با برد دینامیکی بالا

Master High Dynamic Range Photography

"سلام به همه و خوش آمدید! ای کاش می توانستید بهترین تصویر را از طلوع و غروب خورشید بگیرید؟ آیا در نهایت بیشتر از آنچه که دوست دارید با سیلوئت ها مواجه می شوید؟ آیا شما unde. .."


آموزش عکاسی خلاقانه در فضای داخلی، سرگرم کننده با دود و فلش

Creative Indoor Photography, Fun with Smoke and Flash

"آیا به الهام عکاسی خلاقانه نیاز دارید؟ آیا در یک عکس گیر کرده اید و به چیزی جدید و متفاوت برای امتحان نیاز دارید؟ خوب، دیگر نگاه نکنید. این کلاس...."


آموزش سرعت شاتر استاد

Master Shutter Speed

"درود و خوش آمد! این کلاس به طور ویژه برای عکاسان مبتدی طراحی شده است که می خواهند به طور کامل نحوه عملکرد سرعت شاتر، نحوه تغییر آن و زمان را درک کنند. .."


آموزش عکاسی خلاقانه در فضای داخلی، چکیده قطرات آب

Creative Indoor Photography, Water Droplet Abstracts

"به دنبال یک فعالیت عکاسی سرگرم‌کننده و خلاقانه در داخل خانه هستید؟ این تکنیک کاری است که هر کسی می‌تواند انجام دهد و به ابزار خاصی نیاز ندارد. من در مورد وات صحبت می‌کنم.


آموزش نوردهی دستی اصلی

Master Manual Exposure

"آیا با درک نوردهی دستی مشکل دارید؟ آیا این شما را بی نهایت ناامید می کند؟ اگر به شما بگویم که در پایان این کلاس، نه تنها از بین خواهید رفت، چه می شود."


آموزش حرکت خلاقانه دوربین آسان شد!!

Creative Camera Movement Made Easy!!

"سلام به همه، من بسیار هیجان زده هستم که این تکنیک شگفت انگیز را با شما به اشتراک می گذارم. حرکت خلاقانه یا عمدی دوربین یک راه آسان برای ایجاد چشمگیر و انتزاعی است. .."


آموزش عکاسی خلاقانه در فضای داخلی؛ سرگرمی با روغن و آب

Creative Indoor Photography; Fun with Oil and Water

"برای تفریح ​​آماده شوید! آیا در مسیر خلاقیت هستید؟ آیا وقتی هوای بیرون بد است و هنوز هم می‌خواهید چند عکس بسازید، به کار سرگرم‌کننده‌ای نیاز دارید؟ ..."


آموزش ملزومات عکاسی منظره

Landscape Photography Essentials

"درود و خوش آمد!! من بسیار هیجان زده هستم که همه چیز را در مورد عکاسی منظره به شما بگویم. من بیش از 15 سال است که یک عکاس حرفه ای منظره بوده ام و رفته ام. .."


آموزش جاخالی دادن و رایت مانند یک PRO

Dodge and Burn Like a PRO

"هر تلاشی باعث می‌شود که تصاویر شما POP شود؟ آیا نمی‌دانید که بهترین راه برای راهنمایی بینندگان در تصویر شما چیست؟ بیایید تکنیک ویرایش ONE را یاد بگیریم که می‌تواند ...."


آموزش دیافراگم استاد

Master Aperture

"هی همه! به Master Aperture خوش آمدید. این کلاس برای عکاسان مبتدی یا افرادی که فقط می خواهند دانش خود را در مورد دیافراگم بیشتر کنند عالی است. .."