Angelique Vestil

کارشناس طراحی وب سایت، برندینگ و بازاریابی


من آنجلیک هستم و یک طراح هستم که در طراحی وب، نام تجاری، و کپی‌نویسی فروش برای قیف‌های بازاریابی تخصص دارم! پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، تصمیم گرفتم به جای بالا رفتن از نردبان سنتی شرکت، به کسب و کار خلاقانه خود ادامه دهم. من یک طراح گرافیک خودآموخته هستم که استودیوی خلاقانه خود را به طور تمام وقت از طریق لپ تاپم اداره می کنم، در حالی که با مشتریان رویایی در صنعت سلامت، تندرستی، تجارت و کارآفرینی کار می کنم.

من به‌عنوان یک متخصص قیف بازاریابی که به طراح گرافیک تبدیل شده‌ام، دوست دارم تصاویر متمایز، عناصر داستان‌گویی و استراتژی‌های قیف بهینه را گرد هم بیاورم تا اطمینان حاصل کنم که برند شما متمایز است! کل فرآیند خلاقیت و طراحی من توسط قدرت داستان سرایی تقویت می شود و من دوست دارم به دیگران یاد دهم که چگونه این کار را انجام دهند!

من دوست دارم کار و زندگی خود را به عنوان یک کارآفرین در ، یوتیوب و به اشتراک بگذارم، بنابراین قطعاً آنها را بررسی کنید!

همچنین می‌توانید مجموعه کامل من را مشاهده کنید و در وب‌سایت من کار کنید یا در منابع منابع بازاریابی، طراحی و کارآفرینی رایگان من را دانلود کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش وبلاگ نویسی برای مبتدیان: چگونه از ابتدا یک وبلاگ در وردپرس راه اندازی کنیم

Blogging for Beginners: How to Start a Blog on Wordpress from Scratch

می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید. . . اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این کلاس به شما کمک می‌کند پایه‌ای قوی برای راه‌اندازی وبلاگ خود با پای راست ایجاد کنید. اگر بوده اید. ..


آموزش کپی رایتینگ برای مبتدیان: نحوه نوشتن نسخه فروش که جلب توجه می کند و فروش را افزایش می دهد

Copywriting for Beginners: How to Write Sales Copy that Commands Attention and Skyrockets Sales

"می‌خواهید راز جلب توجه غریبه‌ها و تبدیل مشتریان هم‌روح را بیاموزید؟ این کلاس کپی‌نویسی برای مبتدیان هر آنچه را که لازم دارید به شما آموزش می‌دهد. ..."


آموزش طراحی وب برای مبتدیان: نحوه طراحی نمونه اولیه وب سایت در Adobe XD (UX/UI)

Web Design for Beginners: How to Design a Website Prototype in Adobe XD (UX/UI)

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت طراحی کنید و نمونه های اولیه در Adobe XD ایجاد کنید؟ این کلاس طراحی وب شما را به چالش می کشد تا سبک طراحی خود را کشف کنید و y را ساده کنید. .."


آموزش طراحی گرافیک و برندسازی: با اطمینان یک راهنمای برند منسجم طراحی کنید

Graphic Design and Branding: Design a Cohesive Brand Guide with Confidence

"آیا می خواهید راز طراحی راهنمای برند را به راحتی یاد بگیرید؟ این کلاس طراحی گرافیک و برندینگ هر آنچه را که باید در مورد enti بدانید را به شما آموزش می دهد. .."