Jamie Smith

هنرمند، معلم و جامعه ساز

اسم من جیمی اسمیت است و من یک هنرمند، معلم و سازنده جامعه هستم که در بریتیش کلمبیای زیبای کانادا زندگی و کار می کنم.

مدت‌ها پیش به مدرسه هنر رفتم و بدون سرنخی در مورد اینکه چگونه از طریق کارم امرار معاش کنم، آنجا را ترک کردم. در طول ده سال گذشته، من یاد گرفته ام که چگونه به عنوان یک فرد خلاق زندگی خود را بسازم. من معتقدم که جهان به خلاقان بیشتری نیاز دارد که کارآفرینی را بپذیرند و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

در اینجا در Skillshare، کلاس‌هایم را برای پوشش مهارت‌های تجاری، مراقبت از خود و هنرسازی (همه چیزهایی که بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهم) ایجاد کرده‌ام. پس از حضور شما متشکرم!


بیایید متصل بمانیم...

INSTAGRAM - سفر هنری و تجاری من را در اینجا دنبال کنید. من را در

دنبال کنید

خبرنامه - به‌روزرسانی‌های استودیوی هنری، آثار هنری جدید و کلاس‌های آتی را با خود ارسال می‌کنم. ثبت نام کنید

COMMUNITY - من انجمنی از هنرمندان تجسمی زن به نام Thrive Together Network را اداره می کنم، یک فضای آنلاین برای حمایت از یکدیگر و یادگیری در مورد جنبه تجاری هنر یک

را شروع کنید

هنر من- من با قلم و جوهر طراحی می کنم. کار من نمادهای شخصی را در تلاش برای محاسبه شکنندگی زندگی، آغازهای جدید، گذر زمان و اعماق از دست دادن در خود گنجانده است. آثار هنری من

را ببینید


بیایید کار را با هم انجام دهیم!!
xo jamie


دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم منظره شخصی: سطح بعدی طراحی با قلم و جوهر

Drawing Your Personal Landscape: Next Level of Drawing in Pen & Ink

در این کلاس با استفاده از قلم و جوهر یک منظره شخصی ترسیم می کنیم. من معتقدم هنر تماماً بیان احساسات درونی و به اشتراک گذاشتن آن با دنیای بیرون است. ..


آموزش مراقبت از خود از طریق هنر: چگونه در مورد چیزهای سخت هنر بسازیم

Self-Care Through Art: How to Make Art About Hard Stuff

می‌تواند بسیار سخت باشد که عمیقاً حفاری کنیم و قلب‌ها و دل‌شکستگی‌هایمان را در هنرمان بگذاریم. در این کلاس به شما تکنیک‌هایی می‌دهم تا در مورد چیزهای سخت هنری بسازید.


آموزش طرح کسب و کار خلاق برای هنرمندان: ایجاد یک کسب و کار پر رونق

The Creative Business Plan For Artists: Create A Thriving Business

"آیا آماده اید که اشتیاق خلاقانه خود را به یک تجارت تبدیل کنید؟ یک تجارت پر رونق یک اثر هنری است که به زمان، تلاش و برنامه نیاز دارد! این کلاس راهنمایی است. .."


آموزش الهام به واقعیت: یک تابلوی چشم انداز برای اهداف خود بسازید

Inspiration To Reality: Make A Vision Board For Your Goals

"بیایید با هم یک تابلوی چشم انداز بسازیم! ما یک سری تمرینات ژورنالی را تکمیل خواهیم کرد تا دیدگاه خود را روشن کنیم و سپس یک کلاژ بسازیم تا تمام خواسته هایمان را به تصویر بکشیم..."


آموزش کارت پستال Flower Power: اصول قلم و جوهر

Flower Power Postcard: Pen & Ink Basics

«چهار تکنیک مختلف قلم و جوهر را بیاموزید، همانطور که با هم یک کارت پستال گل می‌سازیم! قلم و جوهر کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد، و می‌خواهم به شما نشان دهم! بیایید با هم ترسیم کنیم .."