Sarah Beth Morgan

کارگردان + تصویرگر


سلام، شما! من سارا بث هستم - یک تصویرگر مستقل کارگردان انیمیشن مستقر در کلیولند، OH. من در پادشاهی جادویی و دور از عربستان سعودی بزرگ شدم، جایی که از بیکن و تلویزیون کابلی محروم بودم - اما دیدگاهی منحصر به فرد و وسیع به من داده شد. پس از حضور در SCAD و یک دوره دو ساله در لس آنجلس در ، تصمیم گرفتم به مراتع سبزتر در PNW بروم و به افراد با استعداد در Oddfellows<بپیوندم. span> . اکنون، من از استودیوی کوچک خودم با دستیار کرکی خود، .

کار می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش مراقبت از خود از طریق خلاقیت: اضطراب خود را به هنر تبدیل کنید

Self-Care Through Creativity: Turn Your Anxiety Into Art

"هنر می تواند ابزار فوق العاده قدرتمندی برای کار کردن با احساسات دشوار باشد. به کارگردان انیمیشن، تصویرگر و انسان سارا بت مورگان بپیوندید تا یاد بگیرید که چگونه ...."


آموزش Storyboarding for Animation: How to Illustration and Design for Successful Motion

Storyboarding for Animation: How to Illustrate and Design for Successful Motion

"یاد بگیرید که استوری‌بوردهای پر جنب و جوش و پویا بسازید که تصاویر شما را به صورت یکپارچه به انیمیشن تبدیل کنند! در این کلاس آموزشی ساده و حرفه‌ای آزاد...."


آموزش بازی با Shapes در Procreate: Illustrate a Graphic Still Life

Playing with Shapes in Procreate: Illustrate a Graphic Still Life

"آیا تا به حال خواسته اید به شیوه ای گرافیکی تر تصویرسازی کنید، اما دقیقاً مطمئن نبودید که از کجا شروع کنید؟ دیگر نگاه نکنید! به تصویرگر سارا بث مورگان بپیوندید."


آموزش تصویرسازی کاراکترها برای انیمیشن در Adobe Photoshop

Illustrating Characters for Animation in Adobe Photoshop

"کاراکترهایی که به خوبی طراحی شده اند می توانند واقعاً یک پروژه انیمیشن یا طراحی حرکت را بدرخشند! این کلاس کاملاً پر از اکشن، مفهومی و تکنیکی است. ..."


آموزش بازی با بافت در Procreate و Adobe Photoshop: Glow-Up Your Designs

Playing with Texture in Procreate & Adobe Photoshop: Glow-Up Your Designs

"در این کلاس،  من مراحل سریع و آسان برای اضافه کردن بافت با استفاده از براش های دیجیتال در Adobe Photoshop و Procreate را به شما آموزش می دهم. بافت اغلب می تواند ...."


آموزش پالت های آسان پیزی: نکات رنگی سریع برای تغییر شکل کار شما

Easy Peasy Palettes: Quick Color Tips to Transform Your Work

"رنگ برای منحصر به فرد ساختن یک اثر هنری کاملا ضروری است. رنگ می تواند بر مفهوم، حال و هوا و روایت یک اثر تاثیر بگذارد. می تواند چشم بیننده را در یک لحظه به خود جلب کند..."


آموزش کلاس کوتاه: یک پرتره عجیب و غریب از حیوان خانگی بکشید

Mini Class: Draw a Quirky Pet Portrait

"می‌خواهید چیزی سریع و سرگرم‌کننده بکشید؟ شاید بخواهید تصویرسازی را به سبک جدید بازیگوش تمرین کنید. یا شاید تعطیلات یا تولدی در پیش دارید. . .."