Gemma O'Brien

طراح، هنرمند حروف

جما اوبراین یک هنرمند استرالیایی متخصص در حروف، تصویرسازی و تایپوگرافی است. پشت صحنه Skillshare انحصاری در مورد سفر خلاقانه، فرآیند و هنر او را تماشا کنید.

جما اوبراین هنرمند و طراح استرالیایی است. در طول 10 سال گذشته، او اشتیاق خود را به تایپوگرافی و تصویرسازی جلب کرده است و حرفه ای شکوفا شده حول هنر خود ساخته است. کارهای او را می توان در کمپین های تبلیغاتی، نشریات سرمقاله و نقاشی های دیواری در مقیاس بزرگ در گالری ها و فضاهای داخلی در سراسر جهان مشاهده کرد.

بسیاری از پروژه های او جایزه برتری تایپوگرافی را از باشگاه کارگردانان تایپ نیویورک دریافت کرده اند، در سال 2015 او به عنوان تفنگ جوان ADC شناخته شد و در سال 2016 به عنوان یکی از مجله PRINT انتخاب شد. هنرمندان تجسمی جدید: 15 زیر 30 سال. او با برندها و نشریات جهانی متعددی از جمله اپل، تیفانی، نایک و نیویورک تایمز همکاری کرده است. جما اوبراین فراتر از کارهای تجاری خود، سخنران منظمی در کنفرانس های بین المللی است و میزبان کارگاه های دستی در مدارس، آژانس ها و رویدادهای طراحی است.

تصویر: جما اوبراین

من بسیار هیجان زده هستم که اولین کلاس Skillshare خود را راه اندازی کنم. ما به حروف، تصویرسازی، گیاه شناسی و فرآیند خلاقانه همیشه گریزان می پردازیم. من بی صبرانه منتظر دیدن تصاویر شما هستم.

تصاویر: Gemma O'Brien Skillshare Class

دوره های این مدرس:

آموزش حروف مصور: ترسیم اشکال پیچیده گل

Illustrated Lettering: Drawing Intricate Floral Forms

"عاشق حروف، تصویرسازی، و عاشقانه های دراماتیک گل ها هستید؟ یاد بگیرید که چگونه همه آنها را در این کلاس خلاقانه خیره کننده با هنرهای برنده جوایز گرد هم آورید..."