Mariko Barra

از خاکستری تا عالی! - طراح برند

آیا شما یک فریلنسر هستید؟ آیا شما خلاق هستید؟ شما مهارت‌ها، اشتیاق، تجربه‌تان را دارید، با این حال... آیا برای نشان دادن ارزش عظیمی که می‌توانید به مردم ارائه دهید تلاش می‌کنید؟ آیا یافتن مشتریان برای شما سخت است؟

در هلندی ضرب المثلی داریم "من یک موش خاکستری هستم". وقتی کسی این را می گوید، به این معنی است که احساس می کند یکی از بسیاری از افراد، کاملاً بی اهمیت و غیرقابل تشخیص است. با تمام رقابت‌هایی که با آن روبرو هستیم، می‌توانیم به راحتی احساس موش‌های خاکستری هم داشته باشیم... بنابراین، چگونه می‌توانید از حالت خاکستری به عالی تبدیل شوید و آن مشتریان شگفت‌انگیز را پیدا کنید؟

بر سر مهارت‌ها، سال‌ها تجربه یا قیمت رقابت نکنید. با نشان دادن به مشتری که شما بیش از همه به او اهمیت می دهید، متمایز شوید. خدمات خود را نفروشید، همکاری را بفروشید.

مشتریان به دنبال افرادی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند و در کسب و کار خود به آنها اعتماد کنند، بنابراین تبدیل شدن به یک همکار مشتاق و قابل اعتماد قیمتی نیست.

اگر این مورد با شما همخوانی دارد، از شما دعوت می‌کنم مرا در اینجا در Skillshare دنبال کنید. پس از انتشار کلاس‌های جدید که به شما کمک می‌کند دقیقاً به آن هدف برسید، اعلانی دریافت خواهید کرد. :-)

همچنین می‌توانید در جایی که در مورد تقویت روابط با مشتری، نکات انگیزشی برای خلاقان، توصیه‌هایی برای برندسازی شخصی شما و موارد دیگر صحبت می‌کنم، من را دنبال کنید.

خیلی خوشحالم که اینجا با شما آشنا شدم! من اینجا در Skillshare دانشجو بودم (و هنوز هم هستم). من در اینجا چیزهای زیادی در مورد طراحی و نام تجاری یاد گرفته ام و در چندین پروژه کلاسی شرکت کرده ام که می توانید در ادامه این صفحه مشاهده کنید.

هدف من این بود که بالاخره کاری را انجام دهم که از انجام آن لذت می برم. من معلم ریاضی بودم اما آنطور که انتظار داشتم نشد. سپس در سال 2012 به صورت آزاد به عنوان یک توسعه دهنده وب شروع به کار کردم. به تدریج بیشتر به سمت طراحی وب گرایش پیدا کردم تا توسعه وب. در نهایت تصمیم گرفتم یک سال از شغل آزاد خارج شوم و به طور کامل روی شرکت در کلاس های طراحی تمرکز کنم. و کاملاً ارزشش را داشت، زیرا اکنون می‌توانم به مشتریان شگفت‌انگیز خود با نام تجاری‌شان کمک کنم!

من همچنین بسیار هیجان زده هستم که اکنون به عنوان یک معلم اینجا هستم و به سایر فریلنسرها و خلاقان کمک می کنم تا در سفر خود موفق باشند. زیرا همه ما سفر خود را داریم. اما ما می توانیم با به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در طول مسیر یاد گرفتیم به یکدیگر کمک کنیم. و من خوشحالم که آنچه را که یاد گرفتم با شما به اشتراک می گذارم. :-)

دوره های این مدرس:

آموزش مصاحبه های ویدیویی شما - آرام و مطمئن باشید

Ace Your Video Interviews – Be Calm & Confident

"هی فریلنسر Upwork! بنابراین، بالاخره از یک مشتری پاسخی دریافت کردی و آنها شما را برای یک مصاحبه ویدیویی دعوت کردند! این یک خبر شگفت انگیز است! اما ... همچنین می تواند ناخوشایند باشد. .."


آموزش هنر نوشتن جلد نامه های موفق - برای فریلنسرهای Upwork

The Art of Writing Successful Cover Letters - For Upwork Freelancers

"آیا شما یک فریلنسر هستید که در پلتفرم‌های شغلی آنلاین مانند Upwork، Freelancer یا FlexJobs به دنبال مشتریان می‌گردید؟ آیا می‌بینید که نامه‌های پوششی بی‌شماری می‌نویسید..."