Shaina Stinard

هنرمند

خوش آمدید! نام من شاینا استینارد است و من یک هنرمند زیبا در کارولینای جنوبی هستم. من نمی توانم صبر کنم تا برخی از تکنیک های آبرنگ خود را روی کاغذ YUPO به اشتراک بگذارم!

من در اصل از دره روانوک بودم، مدرک کارشناسی خود را دریافت کردم. در هنر از ویرجینیا تک. سپس به دریافت MAT ادامه دادم و به مدت 8 سال در مدرسه ابتدایی در نورفولک، ویرجینیا تدریس کردم. از زمانی که نقل مکان کردم و دخترم را به دنیا آوردم، تصمیم گرفتم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم و دوباره به هنرم بازگردم. در 10 سال گذشته من به عنوان یک هنرمند حرفه ای خارج از استودیوی خانگی خود کار کرده ام و در دبیرستان محلی آموزش هنر می دهم.

من در آبرنگ روی کاغذ YUPO تخصص دارم و نقاشی های سفارشی از افراد، حیوانات خانگی و مکان ها را از روی عکس ها ایجاد می کنم. سبک من را می توان پر جنب و جوش، واضح و رسا توصیف کرد. من مشغول کار بر روی کمیسیون های سفارشی و تدریس هستم. چاپ کارهای من نیز به صورت آنلاین در fineartamerica.com فروخته می شود. از طریق کمپین های موفق در کیک استارتر، من همچنین توانستم سه کتاب از آثار هنری خود را به صورت خودم منتشر کنم: خاطرات شما شاهکار، شانس های دوم، و جهان را ترسیم کنید.

از آنجایی که دوستدار حیوانات هستم، از نزدیک با بسیاری از امدادگران حیوانات کار می‌کنم، و پرتره‌های سفارشی را اهدا می‌کنم تا تا حد امکان برای حیوانات نیازمند جمع‌آوری کنم.

من قصد دارم چند کلاس در مورد Skillshare تدریس کنم، از جمله: مقدمه نقاشی با آبرنگ در YUPO، 7 روش برای ایجاد بافت، ترکیب رنگ اصلی، مقدمه ای بر ترکیب رسانه ای در YUPO، طراحی حیوانات خانگی، طراحی سفر، پرتره، چکیده های آبرنگ، و هر چیز دیگری که می توانم به اشتراک بگذارم! من شما را از طریق پروژه ای با تمام این کلاس ها راهنمایی خواهم کرد. من نمی توانم برای شروع صبر کنم و امیدوارم شما هم به من بپیوندید!

برای دیدن کارهای بیشتر من، Facebook، و ETSY

را ببینید
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر نقاشی آبرنگ بر روی کاغذ YUPO/سطح مبتدی

Intro to Watercolor Painting on YUPO Paper / Beginner Level

"از امتحان آبرنگ می ترسید؟   نباشید!  این کاغذ مصنوعی را امتحان کنید - پاک می شود، سگک نمی شود یا پاره نمی شود، رنگ ها زنده تر هستند، و می توانید شگفت انگیز بسازید..."