Andie Lopes

خوشنویسی و نقاشی خط

خطاط و هنرمند نقاشی خط مستقر در پرتغال.

با مدرک کارشناسی در زیست شناسی مولکولی و کارشناسی ارشد در مدیریت بازاریابی، ماجراجویی خوشنویسی خود را در سال 2015 آغاز کردم، زمانی که با افسردگی دست و پنجه نرم می کردم و می خواستم کمی شادی را به زندگی خود بیاورم، که واقعا کمک کرد.

در سال 2018، زمانی که "اشکال" خوشنویسی در حال رشد بود، دوره های مناسبی را در مورد خوشنویسی مدرن، حروف قلم مو و خوشنویسی مسی گذراندم و اخیراً با نقاشی های آبرنگ و خطی آزمایش کرده ام. من عاشق روشی هستم که همه این تکنیک ها به عنوان یک قطعه هنری نهایی گرد هم می آیند. و چگونه می توانید به راحتی هر هدیه ای را شخصی سازی کنید تا واقعاً آن را متعلق به خود کنید و به آن معنای خاصی ببخشید.

نوع قطعه مورد علاقه من برای ساختن در حال حاضر خطاطی است (که به اندازه کافی خنده دار است، من فقط مدتها بعد از اینکه عشقم به ساختن آنها را کشف کردم کلمه واقعی را یاد گرفتم).

من عاشق سفر هستم و با فرهنگ های جدید، افراد جدید و امتحان کردن غذاهای جدید آشنا می شوم. مکان هایی که من به آنها سفر کرده ام عبارتند از: پرتغال (از جمله جزایر مادیرا و آزور)، اسپانیا، فرانسه، بروکسل، اسکاتلند و انگلیس، آلمان، ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا مکزیک، برزیل، تایلند، اندونزی، سنگاپور و ژاپن. من هنوز چند کشور دارم که دوست دارم به آنها سفر کنم، مانند استرالیا و نیوزلند.

من همچنین عاشق خواندن هستم و همیشه می‌توانید مرا با کیندل در کیفم، همراه با خیلی چیزهای دیگر پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد دو جاکلیدی Boho Macramé به عنوان یک مبتدی

How to Create Two Boho Macramé Keychains as a Beginner

"سلام، من اندی هستم، از @artsiletters! معمولاً می‌توانید من را در حال انجام خوشنویسی یا هنرهای زیبا با گل‌ها بیابید، اما هر چند وقت یک‌بار از امتحان کردن کاردستی‌های جدید لذت می‌برم. .."


آموزش ملزومات طراحی خط: نحوه کشیدن گل در 5 مرحله ساده

Line Drawing Essentials: How to Draw Flowers in 5 Simple Steps

"آماده شوید تا یک روش گام به گام آسان را بیاموزید تا هر گلی را که بیشتر دوست دارید، به سبک طراحی خط مدرن بکشید. این کلاس برای هر شخصی طراحی شده است. .."


آموزش خوشنویسی جعلی: خوشنویسی برای افراد مبتدی

Fake Calligraphy: Calligraphy for Total Beginners

"آیا شما از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را صرف پیمایش در اینستاگرام و پینترست می‌کنید و به پست‌های فوق‌العاده نقل قول‌هایی که در زیبایی انجام می‌شوند نگاه می‌کنید..."


آموزش سرگرمی با گل: ترکیبی با گل های مروارید به سبک طراحی خط بکشید

Fun with Florals: Draw a Composition with Daisies in a Line Drawing Style

"آیا نقاشی های گل را دوست دارید، اما آنها همیشه برای کشیدن پیچیده به نظر می رسند؟ اگر به شما بگویم که با چند مرحله می توانید این سبک طراحی گل را انجام دهید چه؟ ..."


آموزش سرگرمی با گل: ترکیبی با گل صد تومانی به سبک طراحی خط بکشید

Fun with Florals: Draw a Composition with Peonies in a Line Drawing Style

"آیا نقاشی های گل را دوست دارید، اما آنها همیشه برای کشیدن پیچیده به نظر می رسند؟ اگر به شما بگویم که با چند مرحله می توانید این سبک طراحی گل را انجام دهید چه؟ ..."