Jai Johnson

نقاشی موضوعات مورد علاقه من

سلام! من جی جانسون هستم، هنرمند و عکاس اهل تنسی. به کانال Skillshare من خوش آمدید، جایی که به مردم آموزش می دهم چگونه در Procreate در iPad، هنر به سبکی رسا خلق کنند. وقتی بیرون از پرندگان و حیات وحش عکاسی نمی‌کنم و با سوژه‌های مورد علاقه‌ام وقت می‌گذرانم، معمولاً در استودیوی خود در حال نقاشی کسانی هستم که قبلاً در سفرهایم دیده‌ام.

من از سنین جوانی از رسانه های مختلف هنر خلق کرده ام. در واقع، اولین قطعه من زمانی که من فقط 5 سال داشتم - و در یک برنامه تلویزیونی "منتشر شد"! من خیلی هیجان زده بودم که کسی از هنر کدو تنبل من آنقدر خوشش آمد که آن را در تلویزیون به اشتراک بگذارد. امروز هم وقتی کسی تصمیم می گیرد هنر من را در فضای خود آویزان کند، چنین احساسی دارم - هرگز قدیمی نمی شود! در نوجوانی با عکاسی آشنا شدم، و آن را نیز دنبال کردم، اما تا اواخر عمر به عنوان یک عکاس جدی نشدم.

علاقه من عکاسی از پرندگان و حیات وحش است. من این اشتیاق را در نقاشی‌هایم از پرندگان، حیات وحش و همچنین حیوانات خانگی می‌آورم، زیرا دوستان پشمالو و پرمان را می‌پرستم. من همچنین دوست دارم گاهی اوقات گل ها و اشیاء ساده و همچنین نقاشی های انتزاعی هیجان انگیز را نقاشی کنم که می توانند به تنهایی آثار هنری باشند یا به عنوان پس زمینه جدید با سوژه های عکاسی من استفاده شوند.

من 10 سال گذشته را صرف آموختن چگونگی ادغام هنر سنتی با عکاسی خود کردم و از آن بسیار لذت بردم، زیرا این دو چیز را که دوست دارم را با هم در هم آمیخت. در سال 2019، به دلیل آلرژی خطرناکی که ایجاد کردم، به مواد شیمیایی مختلف حساس شدم. برای مدتی مجبور شدم استفاده از مواد هنری سنتی خود را به طور کامل متوقف کنم ... بای بای اکریلیک، آبرنگ، پاستل، پاستل روغنی، جوهر الکلی و خیلی چیزهای دیگر! من ویران شده بودم، اما در بسیاری از آن سال‌های قبل نیز نقاشی دیجیتالی می‌کردم، بنابراین دوباره آن را انتخاب کردم. و سپس یک معجزه اتفاق افتاد -- من پروکریت را کشف کردم. هنگامی که دیدم هنگام نقاشی در Procreate چه کاری می توان انجام داد، یک آی پد خریدم و از آن زمان تاکنون عکس هایم را روی آن نقاشی می کنم. در واقع، در سال 2019، خودم را به چالش کشیدم تا هفته ای یک نقاشی بسازم، و در آن سال 52 نقاشی خلق کردم که در سال های بعد، تعداد زیادی نقاشی دیگر ایجاد شد. می توانید نمونه هایی از نقاشی های تمام شده من را در بالا مشاهده کنید.

هدف من با Procreate همیشه این بود که عکس های واقعی ام را نقاشی کنم. نه برای اینکه «از» عکسم نقاشی کنم {اگرچه من هم برخی از این کارها را انجام می‌دهم!}، بلکه برای اینکه در واقع عکس را نقاشی کنم، و این چیزی است که در بسیاری از کلاس‌هایم تدریس می‌کنم.

من همچنین عکس‌ها را با پس‌زمینه‌های مختلف برای ایجاد عکس‌های هنری زیبا ترکیب می‌کنم، و همچنین نقاشی‌های انتزاعی سرگرم‌کننده را در Procreate می‌کشم. امیدوارم از درس های من لذت ببرید! --Jai

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ پرنده آوازخوان در Procreate

Paint A Songbird In Procreate

«به Paint A Songbird In Procreate خوش آمدید!  در این کلاس، با استفاده از عکس من به‌عنوان مرجع، من را همراهی می‌کنید تا این نقاشی پرنده را ایجاد کنم. اینجا'. .."


آموزش هنر انتزاعی رسا را ​​در Procreate رنگ کنید

Paint Expressive Abstract Art in Procreate

"به Paint Expressive Abstract Art in Procreate خوش آمدید!  در این کلاس، شما با من همراهی خواهید کرد که من نقاشی‌ها را لایه به لایه می‌سازم، درست مانند کاری که من انجام می‌دهم.


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس ها در Procreate: A Sweet Goldfinch

How To Paint Photos In Procreate: A Sweet Goldfinch

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید!  اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری زیبا هستید، حق با شماست..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس ها در Procreate: گل دگ وود رسا

How To Paint Photos In Procreate: Expressive Dogwood Flower

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید.   اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری زیبا هستید، در دکل هستید. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس در Procreate: Pumpkins اکتبر

How To Paint Photos In Procreate: October Pumpkins

"سلام، و به کلاس من اکتبر Pumpkins خوش آمدید.   اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تبدیل عکس های خود به آثار خوب هستید. . .."


آموزش نقاشی آسمان های بزرگ با پاستل نرم

Painting Big Skies in Soft Pastel

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس در Procreate: نقاشی گاو به سبک فارمخانه

How To Paint Photos In Procreate: Farmhouse Style Cow Painting

"سلام، و به کلاس من در مورد نقاشی پرتره گاو به سبک خانه های مزرعه خوش آمدید!  اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تغییر دادن عکس های خود هستید..."


آموزش یک پرتره سگ هنرهای زیبا با یک عکس در Procreate ایجاد کنید

Create a Fine Art Dog Portrait with a Photo in Procreate

"به کلاس من خوش آمدید، جایی که من به شما یاد می دهم که چگونه با استفاده از یک عکس و بافت پس زمینه در Procreate یک پرتره سگ هنری زیبا ایجاد کنید! من لذت می برم که مستقیم به آنجا بروم. .."


آموزش نقاشی مناظر انتزاعی در Procreate

Painting Abstract Landscapes In Procreate

"به Painting Abstract Landscapes in Procreate خوش آمدید!  پس از شرکت در این کلاس، می توانید طرح منظره انتزاعی خود را برای مطابقت با شخصیت خود نقاشی کنید. . .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس در Procreate: بیایید صبحانه را نقاشی کنیم!

How To Paint Photos in Procreate: Let's Paint Breakfast!

" سلام، و به کلاس من خوش آمدید بیایید صبحانه را نقاشی کنیم! اگر عاشق عکس‌برداری هستید و به دنبال راه‌هایی برای تبدیل عکس‌هایتان به آثار عالی هستید. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس در Procreate: The Bumble Bee

How To Paint Photos In Procreate: The Bumble Bee

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید!  اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری زیبا هستید، حق با شماست..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی عکس ها در Procreate: نقاشی سگ Aussiedoodle

How To Paint Photos In Procreate: The Aussiedoodle Dog Painting

"سلام، و به کلاس من خوش آمدید!  اگر عاشق عکس گرفتن هستید و به دنبال راه هایی برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری زیبا هستید، حق با شماست..."