Tsvetelina V. Georgieva

هنرمند، مربی صدا، کارآفرین

مکانی که در آن صدای درونی خود را پیدا خواهید کرد. آموزش موسیقی با رویکردی کل نگر موسیقی یک روش زندگی، منبع سلامتی و یک سفر معنوی برای یافتن خود پاک است.

با تجربه ای بسیار فراتر از زمان ایجاد این صفحه، Vocal Enlightenment شروع به گسترش قلمروهای خود در قفل شده کرد، و شروع به کمک و راهنمایی افراد از سراسر جهان در سفرشان برای یافتن حقیقت خود و رها کردن آن در در چنین مواقعی که بسیاری از ما احساس تنهایی می‌کنیم، شنیده نمی‌شویم، یا حتی فراموش کرده‌ایم، اکنون زمان مناسبی است که به خود اجازه دهیم بلندتر آواز بخوانیم، حقیقت را بگوییم و خودمان را بیشتر از همیشه بیان کنیم. روشنگری آوازی تاکنون ده ها سفر فردی را رهبری کرده است و همچنان ظرفیت خود را برای هدایت افراد بیشتر به بیان خود واقعی و واقعی خود گسترش خواهد داد. ، اگر می خواهید صحبت کنید اما احساس می کنید چیزی مانع شما می شود یا اگر قبلاً یک موسیقیدان هستید و می خواهید توانایی های آوازی خود را کشف و گسترش دهید، در جای درستی هستید. در صورت تمایل برای ما یک پیام واتس اپ بفرستید، ما دوست داریم از شما بشنویم!

دوره های این مدرس:

آموزش آواز خواندن را در 7 روز یاد بگیرید | با قدرت صدای خود آشنا شوید

LEARN TO SING IN 7 DAYS | Meet The Power of Your Voice

"در این کلاس همه چیزهایی را که باید در مورد آلات موسیقی درون خود بدانید - صدای خود را یاد می گیرید! درک نحوه عملکرد صدای شما به سرعت انجام می شود ...."