Andrei Postolache

مشاور رهبری

سلام، من آندری هستم.

من کار خود را 20 سال پیش به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار شروع کردم، سپس به سمت مدیریت رفتم و صدها نفر را در شرکت های چند ملیتی IT رهبری کردم. 5 سال پیش من شرکت مشاوره رهبری خود را با نام Introspecials تأسیس کردم و از آن زمان به رهبران، تیم ها و سازمان ها کمک می کنم تا بهتر شوند. من کتاب رهبری بی باک سرگرم کننده را نوشته ام که در آمازون موجود است و در آنجا فلسفه رهبری خود را بیان می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه به خود انگیزه دهیم

How to Self Motivate

"لطفا قبل از کمک به دیگران ماسک اکسیژن خود را بپوشید! آنها این را به ما می گویند زیرا فردی که در حال خفگی است نمی تواند به دیگران کمک کند، حتی خودشان. ..."


آموزش ارتباطات نوشتاری قدرتمند برای رهبران: تکنیک ها و مثال ها

Powerful Written Communication for Leaders: Techniques and Examples

"ارتباطات مکتوب به خوبی طراحی شده یک ابزار ضروری برای رهبران است. شروع یک ابتکار جدید، مدیریت تغییر، مدیریت بحران و هدایت تیم ها..."


آموزش اخلاق و نگرش برای رهبر مدرن

Morality and Attitude for the Modern Leader

"من معتقدم که رهبران موظفند رهبری خود را به روشی اخلاقی اعمال کنند. همچنین فکر می‌کنم یک مؤلفه اصلی در چیستی رهبری اخلاقی وجود دارد، بلکه این رهبری نیز وجود دارد.


آموزش راهنمای اقدام: چگونه اعداد را به روشی قانع کننده ارتباط برقرار کنیم

Action Guide: How to Communicate Numbers in a Compelling Way

"در ارائه ها و برنامه های خود ما از اعداد استفاده می کنیم تا پیام خود را منتقل کنیم و مردم را متقاعد کنیم. چگونه از اعداد به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا آنها را موثر کنیم. ..."


آموزش مدیریت زمان و بهره وری شخصی: سیستم های ساده ای که به عادت تبدیل می شوند

Time Management & Personal Productivity: Simple Systems that Become Habits

"توانایی ما در سازماندهی زمان و کارمان اثربخشی ما را تعیین می کند و به ما امکان می دهد تا از مهارت ها و استعدادهای خود به طور کامل استفاده کنیم. مدیریت زمان خوب ...."