Olena Hassell

عکاس، فیلمبردار و استایلیست


سلام، من اولنا هستم و در کلاس های عکاسی و استایلینگ تدریس می کنم. اصالتاً اوکراینی، کانادایی تابعیت شده، اکنون در نیویورک زندگی می کنم. من به عنوان دانشمند آموزش دیدم، در زمینه بیوتکنولوژی و واکسن های انسانی کار کردم، و پس از تولد اولین فرزندم، لذت های اینستاگرام را کشف کردم. و اشتیاق جدیدی به عکاسی ایجاد کرد.

7 سال بعد، اکنون تصاویر زیبایی برای طراحان و مشاغل (بزرگ و کوچک) ایجاد می کنم و به آنها کمک می کنم در رسانه های اجتماعی رشد کنند.

من دو اکانت اینستاگرام را به بیش از 250 هزار دنبال کننده افزایش داده ام و دوست دارم نکاتی در مورد ترکیب بندی و استایل BTS REEL در اینستاگرام (و @naughtyteas) به اشتراک بگذارم.

به جامعه بیش از 4000 عکاس بپیوندید، یاد بگیرید مهارت های هنری خود را بسازید و رویای کسب درآمد از طریق انجام کاری را که دوست دارند داشته باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش طبیعت بی جان و عکاسی محصول: ایجاد تصاویری که فروش دارند

Still Life & Product Photography: Creating Images that Sell

"آیا شما علاقه مند به عکاسی از صنایع دستی و محصولات کوچک برای کسب و کار خود هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس، یو. .."


آموزش بازاریابی اینستاگرام: تعامل را با جلوه‌ها و پیش‌تنظیم‌های Spark AR افزایش دهید

Instagram Marketing: Boost Engagement with Spark AR Effects and Presets

«این کلاس برای تنبل‌ترین اینستاگرام‌بازانی طراحی شده است که بدون دردسر پست کردن مداوم، خواهان رشد هستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: بدون زحمت یو را تبدیل کنید. .."


آموزش عکاسی از طبیعت بی جان: 5 راه برای بهبود ترکیب بندی برای رسانه های اجتماعی

Still Life Photography: 5 Ways to Improve Composition for Social Media

"یک راه عالی برای استایل با تاثیر این است که سوژه خود را در عکس‌ها برجسته کنید. در این کلاس به من بپیوندید تا بهترین نکات و ترفندهای خود را برای ایجاد ترکیب بندی قوی به اشتراک بگذارم.


آموزش اینستاگرام Flatlays: صنایع دستی DIY برای وسایل خانه، مهمانی و عکس

Instagram Flatlays: DIY Crafts for Home, Party & Photo Props

" چه چیزی را در اینستاگرام دنبال کنید؟ در هنر فلتای مسلط شوید! با کمک وسایل دست ساز منحصر به فرد و اصیل، وسایل خود را متمایز کنید. این مدرن، دوستدار محیط زیست. .."