Elisabeth Wellfare

هنرمند، مربی هنر

سلام، من الیزابت ولفر هستم یک هنرمند و مربی هنر مقیم ایالات متحده با هفده سال تجربه تدریس هنر در دبیرستان. من همچنین آموزش های میدانی را برای معلمان دانش آموز آموزش هنر انجام می دهم و دوست دارم تجربیات کلاسی خود را با معلمان مبتدی به اشتراک بگذارم. در سال 2017 اولین کتاب کودکم را منتشر کردم که تصویرگری و تألیف آن را بر عهده داشتم به نام خانواده دایناسورها که از طریق وب سایت من در دسترس است.

جایی که می توانید مرا پیدا کنید:

اینستاگرام:

وب سایت:

صفحه فیس بوک:

وقتی تدریس نمی کنم، از دو پسر دوست داشتنی ام الیور و وینستون مراقبت می کنم. آنها دوست دارند وارد استودیوی هنری مامان شوند و در کنار من خلق کنند.

من عاشق به اشتراک گذاشتن پروژه های در حال پیشرفت و نهایی خود هستم، بنابراین لطفاً سفر هنری من را در دنبال کنید. و اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، از #elisabethwellfareshillshare استفاده کنید و من سعی می‌کنم نظر بدهم.

من عاشق کاوش در طیف گسترده ای از رسانه های هنری از جمله جوهر، مداد رنگی، آبرنگ، اکریلیک، گلدوزی، و عکاسی هستم. من از هر فرصتی برای کار روی آثار هنری ترکیبی استفاده می‌کنم و مرزهای نحوه خلق کردن را پشت سر می‌گذارم.

من بسیار هیجان زده هستم که در سفر هنری شما به شما ملحق می شوم. دیدن اینکه چگونه دانش‌آموزان ایده‌ها و فرآیندهای هنری را می‌گیرند و آنها را از آن خود می‌کنند، همیشه بسیار سرگرم‌کننده است.

همه تکنیک ها واقعا سرگرم کننده به نظر می رسیدند و به وضوح توضیح داده می شدند. من واقعا مشتاقم که با استفاده از نمونه هایی که او ارائه کرده است، پروژه ای را شروع کنم.

~ Ohn Mar از

کلاس عالی در مورد نحوه ایجاد بافت های مختلف با آبرنگ و چند ایده در مورد نحوه اعمال جوهر روی بالا.

~ ساندرا از

ترفندهای جالب، ساده و مفید برای تقویت خلاقیت شما و اجازه دادن به جادوی آبرنگ. با تشکر از کلاس لذت بخش

~ مارگارت از

این دقیقاً کلاس مناسبی برای من تازه کار در هنر مداد رنگی بود. همیشه به این فکر می‌کردم که چگونه هنرمندان در زمینه‌های خاصی به این ظاهر رنگارنگ دست می‌یابند، حالا می‌دانم که لایه‌بندی چقدر لازم است. من الان به دنبال مداد رنگی هستم، باید تمرین کنم! از شما برای کلاس عالی سپاسگزاریم!

~ جوتا از

این یک کلاس عالی برای مبتدیان یا کسانی است که تجربه کار با مداد رنگی را دارند. چند نکته عالی در مورد ترکیب رنگ ها و استفاده از مخلوط کن های بی رنگ برای دستیابی به درجه بندی های صاف. پروژه هم سرگرم کننده است. برای یک کلاس سرگرمی سریع با پروژه ای آسان و قابل دستیابی به شدت توصیه می شود!

~ میشل از

من این دوره را دوست داشتم، در این مدت کوتاه ذهن و خلاقیت من را باز کرد. من همه چیز را عملی می کنم و بیشتر انجام خواهم داد. سرشار از جزئیات، از شما معلم الیزابت S2

سپاسگزاریم

~ دانیلا از

دوره های این مدرس:

آموزش کتاب طرح خود را برای طراحی در حال حرکت ایجاد کنید

Create Your Own Sketchbook for Drawing On The Go

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدئویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش کلاژ شخصیت گویا

Illustrative Character Collage

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش هنر شهودی: تکنیک های ساده آبرنگ و جوهر انتزاعی

Intuitive Art Making: Simple Abstract Watercolor and Ink Techniques

"اگر تا به حال می خواستید آبرنگ انتزاعی را کشف کنید اما احساس کردید که تحت تأثیر این رسانه قرار گرفته اید یا می خواهید امکانات آبرنگ را کشف کنید، این همان چیزی است که ..."


آموزش چگونه از طریق یک رکود هنری خلق کنیم

How To Create Through an Art Slump

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش آبرنگ مختلط کلاژ موجودات دریایی

Watercolor Mixed Media Collage Sea Creatures

"آیا کنجکاو هستید که چگونه می توانید آثار هنری زیبای موجودات دریایی را با استفاده از آبرنگ، کلاژ و سایر تکنیک های ترکیبی خلق کنید؟ آیا شما می خواستید .."


آموزش لایه های الهام: کتاب طرح کلاژ ترکیبی خود را بسازید

Layers of Inspiration: Craft Your Own Mixed Media Collage Sketchbook

"آیا با نزدیک شدن به صفحه خالی کتاب طراحی مشکل دارید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه کلاژ را در تمرین کتاب طراحی خود بگنجانید؟ آیا شما غیرمعمول هستید..."


آموزش ساخت نقشه سرزمین افسانه ای ترکیبی

Mixed Media Mythical Land Map Making

"آیا از کاوش در امکان ساخت هنر ترکیبی لذت می برید؟ آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید به سرزمینی افسانه ای سفر کنید؟ در این کلاس قرار خواهیم داد. .."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان: در آغوش گرفتن شکوفه

Watercolor for Beginners: Embracing The Bloom

"اگر تا به حال خواسته اید آبرنگ مرطوب به خیس را کشف کنید، اما احساس می کنید تحت تأثیر این رسانه قرار گرفته اید یا از کنترل نسبت رنگ به آب می ترسید، این همان ..."


آموزش کاغذ تزئینی خود را برای کلاژ بسازید

Create Your Own Decorative Paper for Collage

"نیازی به بیرون رفتن و خرید کاغذهای تزئینی برای آثار هنری کلاژ خود نیست. در این کلاس ما از چندین تکنیک برای ایجاد خود استفاده خواهیم کرد. از طریق بسته بندی حباب دار، پلاستیک...."


آموزش Mark Making: Beyond the Brush

Mark Making: Beyond the Brush

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تئوری رنگ مداد رنگی: چگونه به سایه زدن از طریق طرح های رنگی نزدیک شویم

Colored Pencil Color Theory: How To Approach Shading Through Color Schemes

"آیا در مورد سایه زدن با مداد رنگی کنجکاو هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا سایه رنگی واقع گرایانه زیاد به نظر می رسد؟ در این کلاس ما پایه را یاد می گیریم. .."


آموزش ترکیبی برای مبتدیان: نقاشی و گلدوزی

Mixed Media for Beginners: Painting and Embroidery

"آیا تا به حال خواسته اید جزئیات منحصر به فردی را به نقاشی های خود اضافه کنید اما بخواهید فراتر از مواد سنتی که اغلب در آثار هنری ترکیبی استفاده می شود بروید؟ سپس این ...."


آموزش کلاژ ترکیبی جوهر اکریلیک - صحنه زمستانی شفق شمالی ایجاد کنید

Acrylic Ink Mixed Media Collage - Create A Northern Lights Winter Scene

"آیا کنجکاو هستید که چگونه جادوی شفق شمالی را در آثار هنری خود ثبت کنید؟ آیا از آزمایش های هنری بازیگوش با استفاده از انواع تکنیک ها لذت می برید و. .."


آموزش هنر شهودی: رله تامین هنر

Intuitive Art Making: Art Supply Relay

"در این کلاس ما از ایده یک رله عرضه هنری برای ایجاد شهودی در طی دو تمرین هنری استفاده خواهیم کرد که یکی از راه‌هایی را که می‌توانید به آن نزدیک شوید را بررسی می‌کنیم."


آموزش نقاشی درخت توس با آبرنگ و اکریلیک

Watercolor and Acrylic Birch Tree Painting

«آیا عاشق ایجاد بافت در نقاشی‌هایتان هستید؟ آیا کنجکاو هستید که چگونه آبرنگ و رنگ اکریلیک را در یک اثر هنری ترکیب کنید؟ در این کلاس ما می گوییم. .."


آموزش تکنیک های اساسی مداد رنگی

Basic Colored Pencil Techniques

با یادگیری نحوه تنظیم فشار مداد و لایه‌بندی رنگ‌ها برای ایجاد عمق و رنگ‌های پررنگ، غنای را که می‌توان با مدادهای رنگی به دست آورد، کاوش کنید.