Jeff Staple

بنیانگذار، Staple Design

jeffstaple (متولد Jeffrey Ng) یک رویاپرداز خلاق با کارهایی است که شامل طراحی گرافیک، طراحی مد، طراحی کفش و بازاریابی برند است. او بنیانگذار (f.k.a. Staple Design) است و روی پروژه های خلاقانه از برندهای نوپا گرفته تا شرکت های Fortune 100 کار کرده است. جف STAPLE را در سال 1997 تاسیس کرد، برند پیشگام لباس خیابانی مستقر در نیویورک با لوگوی بدنام "Pigeon". او همچنین بوتیک سبک زندگی تجربی را با نام REED SPACE در سال 2002 تاسیس کرد.

امروز، جف بر عملیات خلاق ایالات متحده برای نیویورک نظارت می کند — بنر خرده فروشی HYPEBEAST s . jeff میزبان پادکست محبوب HYPEBEAST است و یکی از برجسته ترین معلمان SKILLSHARE است. او همچنین مدیر، مدرس و سخنران اصلی در کنفرانس های پانل های صنعتی است. جف استپل به گسترش "سرایت اجتماعی مثبت" خود در سراسر جهان در دو دهه ادامه می دهد - و همچنان ادامه دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی محصول: ایجاد تصاویر جذاب برند

Product Marketing: Creating Compelling Brand Imagery

مایلید محصولات خود را با روش‌های جذاب و مبتنی بر برند در مقابل مشتریان قرار دهید؟ به jeffstaple بپیوندید تا نشان دهد چگونه محصول خود را از طریق برند قانع‌کننده بازاریابی کنید.


آموزش راهنمای قطعی طراحی و ساخت تی شرت

The Definitive Guide to T-Shirt Design and Manufacturing

«جفستاپل بین برند جهانی لباس‌های خیابانی خود استیپل دیزاین و فروشگاه خرده‌فروشی مشهور Reed Space، هزاران تی‌شرت را طراحی و مرتب کرده است.


آموزش عوامل اصلی برندسازی: از هدف تا محصول

The Staples of Branding: From Purpose to Product

«به نماد لباس‌های خیابانی جف استیپل بپیوندید تا تجربه و توصیه‌های دست اولی را برای ایجاد یک برند از هدفی به محصول دیگر به اشتراک می‌گذارد — توصیه‌های ضروری و تاکتیکی برای...»


آموزش بسته بندی نام تجاری مد: توسعه برچسب ها، برچسب ها و موارد دیگر

Packaging Your Fashion Brand: Developing Hangtags, Labels, and More

"اکنون که یک لباس مد یا لوازم جانبی ساخته اید، چگونه آن را از رقبا بیشتر متمایز می کنید؟ در این کلاس 40 دقیقه ای، نماد لباس های خیابانی jeffstap. ..."


آموزش جعبه ابزار کارآفرین خلاق: مصاحبه هایی که الهام بخش است

The Creative Entrepreneur's Toolbox: Interviews that Inspire

"در این کلاس غیر سنتی، شما به مجموعه ای از مصاحبه ها دسترسی خواهید داشت که موضوعات ضروری برای کارآفرین خلاق مانند بازاریابی، طراحی و ... را پوشش می دهد."


آموزش آن را بسازید، به فروش برسانید: مبانی منبع یابی و فروش برای کارآفرینان

Get it Made, Get it Sold: The Basics of Sourcing & Sales for Entrepreneurs

"قیمت؟ فروشندگان؟ جدول زمانی؟ با این کلاس ضروری برای کارآفرینان خلاق، یاد بگیرید که چگونه محصولات ساخته، فروخته و با موفقیت تحویل داده شود! از جف استا...."