Emma Bostian

مهندس نرم افزار اما بوستیان مهندس نرم افزار مستقر در کارلسروهه آلمان است.

وی کار خود را به عنوان مهندس نرم افزار در IBM در آستین ، تگزاس آغاز کرد و سه سال بعد به خارج از کشور منتقل و نقل مکان کرد. او در حال حاضر بر روی سیستم های طراحی ساختمان با React تمرکز دارد. وی یک پروژه منبع باز ، مربی برنامه نویسی تاسیس و مدیریت می کند ، یک بستر رایگان با هدف اتصال توسعه دهندگان نرم افزار و مربیان در سراسر جهان جهان. اما یک قهرمان از Ladybug Podcast و میزبان برنامه های JSParty است و در Stack Overflow ، Frontend Masters و Egghead.io تدریس می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش چالش های کد: جاوا اسکریپت

Code Challenges: JavaScript

آیا می خواهید مهارت های JavaScript خود را آزمایش کنید؟ با این چالش های کد جاوا اسکریپت که به شما اجازه می دهد مغز خود را کشیده و استعداد خود را بسنجید ، عملی عملی کنید.


آموزش تمرین جاوا اسکریپت: برنامه نویسی شی گرا

JavaScript Practice: Object-Oriented Programming

مهارت های اساسی برای برنامه نویسی شی گرا در جاوا اسکریپت را در این دوره عملی و تعاملی با چالش های کدنویسی در CoderPad تمرین کنید.


آموزش HTML برای برنامه نویسان

HTML for Programmers

یک نمای کلی از عناصر مهم HTML مانند عناصر فرم، عناصر متن، جداول و محتوای رسانه ای دریافت کنید تا مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده وب افزایش دهید.


آموزش ACE مصاحبه توسعه دهنده وب شما

Ace Your Web Developer Interview

موثرترین راه برای ایجاد رزومه فنی برای به دست آوردن شغل توسعه را بیاموزید.


آموزش نوشتن رزومه فنی

Writing a Tech Resume

برای دستیابی به یک شغل فنی ، موثرترین روش ایجاد رزومه را بیاموزید.


آموزش سطح بالا: جاوا اسکریپت

Level Up: JavaScript


آموزش چالش های کد جاوا اسکریپت

JavaScript Code Challenges

آیا می خواهید مهارت های JavaScript خود را آزمایش کنید؟ با این چالش های کد جاوا اسکریپت که به شما اجازه می دهد مغز خود را کشیده و استعداد خود را بسنجید ، عملی عملی کنید.