Michelle Bondesio

نویسنده، پادکست، مربی

سلام، من Mich هستم (تلفظ می شود میش )

من یک نویسنده، پادکست و مربی عملکرد تجاری هستم.

تمرکز من بر عادات دیجیتالی و طراحی رفتار است، و اینکه چگونه آنها می توانند از ارتباطات، خلاقیت، بهره وری و رفاه ما حمایت کنند.

کلاس‌های من در Skillshare، جلسات رشد نامیده می‌شوند. هدف آنها کمک به شما برای ایجاد عادات موثرتر است تا بتوانید سلامتی خود را تقویت کنید، عملکرد خود را بهبود بخشید و پتانسیل بیشتری را فعال کنید.

چگونه به اینجا رسیدم؟

سابقه من در ارتباطات و مدیریت پروژه است. بیش از 20 سال، پروژه‌ها را در صنایع مختلف خلاقانه (از جمله صنعت تلویزیون فیلم، طراحی و بازاریابی دیجیتال) و همچنین در زمینه‌های گردشگری مسئولانه، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رویدادهای شرکتی هماهنگ کرده و در آن مشارکت داشته‌ام.

تجارب من باعث شده است تا متوجه شوم که افراد بدون توجه به آنچه انجام می‌دهند، با چالش‌های رفاهی و عملکردی مشابهی مواجه می‌شوند.

کاری که من انجام می دهم

من اکنون به افرادی که در صنایع خلاق و متمرکز بر دیجیتال کار می‌کنند کمک می‌کنم تا پایه‌های قوی‌تری برای زندگی و کار بهتر ایجاد کنند، مهم نیست که زندگی چه چیزی به خانه‌شان می‌آید.

من کارآفرینان خلاق، فریلنسرها و تیم‌ها را مربی و راهنمایی می‌کنم تا رویکردهای آگاهانه‌تری برای کار ایجاد کنم و فرهنگ‌های کاری سالم‌تر ایجاد کنم.

می‌توانید درباره کاری که من در آن انجام می‌دهم اطلاعات بیشتری کسب کنید و ایجاد پادکست Cadence و Cadence را نیز بررسی کنید.

امیدوارم شما را در کلاس ببینم. به ما بپیوندید، خیلی خوش آمدید!

به سلامتی، میخ :-)

دوره های این مدرس:

آموزش جلسات رشد: سلامت دیجیتال و بهره وری در محل کار

Growth Sessions: Digital Wellness & Productivity at Work

"این کلاس در مورد چیست؟ در این کلاس، با تأثیری که ابزارهای دیجیتالی ما بر رفاه، بهره‌وری و خلاقیت ما دارند و چگونگی شما آشنا خواهید شد. .."


آموزش جلسات رشد: روال های افزایش عملکرد ایجاد کنید

Growth Sessions: Create Performance-Enhancing Routines

"به جلسات رشد خوش آمدید به عنوان یک کارآفرین یا فریلنسر، باید همیشه در راس بازی خود باشید، زیرا در نهایت شما مسئول عملکرد خود هستید. .."