Alexandra Cote

بازاریاب دیجیتال و نویسنده محتوا.

سلام،

الکساندرا کوت اینجا - بازاریاب و مشاور رشد SaaS.

از اینکه دوره های من را بررسی کردید متشکرم!

من آنها را با در نظر گرفتن شما ساخته ام، بنابراین قطعاً از آنها لذت خواهید برد.

من یک بازاریاب دیجیتال رشد گرا و فریلنسر هستم و علاقه زیادی به بازاریابی محتوا، شگفتی های بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی نرخ تبدیل، و تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارم. من قویاً از بازاریابی مجوز و رسانه های کسب شده حمایت می کنم. بیش از هر چیز، من عاشق کار با جوامع آنلاین به منظور یافتن راه های جدید و منحصر به فرد برای توسعه کسب و کار از طریق هک رشد هستم.

من به لطف علاقه به رسانه های اجتماعی، محتوای ویروسی، روانشناسی، نوشتن و تبلیغات، ادیسه بازاریابی آنلاین را آغاز کرده ام. من دارای گواهینامه Inbound هستم و دوست دارم در بحث های صنعتی شرکت کنم که می تواند به من در توسعه شرکتی که در آن کار می کنم و این صنعت کمک کند.

من دارای مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی استراتژیک و دیجیتال هستم و با مارک های بزرگی مانند Paymo، Krisp، Panther، Zest و غیره کار کرده ام. تجربه و تحصیلات من به اشتیاق من برای نوشتن، بازاریابی دیجیتال و تدریس دامن زد، بنابراین از Skillshare به عنوان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان به شیوه ای جذاب و سرگرم کننده استفاده می کنم.

یک سفر یادگیری سرگرم کننده داشته باشید!

برای مطالعات موردی محتوای دوماهه، در رایگان من مشترک شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن محتوا به صورت دستی: نکات، ابزارها و مثال های واقعی

Hands-On Content Writing: Tips, Tools, and Real Examples

"آیا به دنبال راهی برای اصلاح محتوایی که می نویسید و رتبه بالاتر در گوگل هستید؟ من شرکت Hands-On Writing: Tips, Tools, and Real Content Examples را ایجاد کرده ام. .."


آموزش ایجاد یک تقویم محتوایی که [در چند دقیقه، نه ساعت] بفروشد

Creating a Content Calendar That Sells [In Minutes, Not Hours]

"من در گذشته بیش از 50 تقویم محتوا برای مشتریان و داخلی ایجاد کرده ام. و امروز، تمام نکات عملی و همچنین اشتباهات رایج را به اشتراک می گذارم.


آموزش برندسازی شخصی لینکدین: به دست آوردن مشتریان بیشتر و/یا یافتن شغل

LinkedIn Personal Branding: Getting More Clients and/or Landing a Job

"6 سال و 22.000+ دنبال کننده بعد، من آماده هستم تا به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید از LinkedIn برای ایجاد یک برند شخصی موفق، جذب مشتریان بیشتر و/یا یافتن شغل استفاده کنید. من..."


آموزش فرآیند نوشتن مقاله از آغاز تا پایان

The Process of Writing an Article from Start to Finish

"آیا به دنبال یک دوره آموزشی سریع برای تماشای یکجا و بهبود روش نوشتن محتوا هستید؟ اگر دیدن کار دیگران و صداهای آرامش‌بخش تایپ چیز شماست، th. .."


آموزش Canva - یک دوره جامع برای ایجاد محتوا برای کمپین های بازاریابی و برندسازی شما

Canva - A Comprehensive Course to Creating Content for Your Marketing and Branding Campaigns

"سلام به همه، الکساندرا دوباره اینجاست. حدس می‌زنم اینجا هستید، زیرا برای یادگیری همه اسرار Canva و اعمال آن‌ها در بازاریابی خود به یک راه مستقیم نیاز دارید. .."


آموزش تحقیق کامل کلمات کلیدی برای یک استراتژی محتوای موفق - 7+ روش گنجانده شده است

Complete Keyword Research for a Successful Content Strategy - 7+ Methods Included

«TL;DR: تنها دوره‌ای که امروز برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی خود به آن نیاز دارید. همین. در زیر خلاصه ای از سخنرانی های دوره آمده است تا به شما کمک کند تا ببینید کدام پا. .."


آموزش شروع و گسترش شغل نویسنده آزاد خود

Starting and Scaling Your Freelance Writer Career

"آیا به دنبال یک دوره آموزشی هستید تا شما را در تمام مراحلی که برای شروع و رشد تجارت نویسندگی آزاد خود نیاز دارید، طی کند؟ این که آیا شما تازه شروع کرده اید. .."


آموزش استراتژی های بازاریابی دیجیتال - فراتر از اصول

Digital Marketing Strategies - Going Beyond the Basics

"این استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ بی‌نظیر شما را با تمام جنبه‌های توسعه یک استراتژی و برنامه بازاریابی دیجیتال آشنا می‌کند. من این دوره را حفظ کرده‌ام. ..."