Rebecca Sky

نویسنده

پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، ربکا اسکای برای یافتن خود به یک اکتشاف پنج ساله در 24 کشور پرداخت. او در جنگل های آمازون در یک بانوج خوابید، در سواحل غرب آفریقا غوطه ور شد، از تپه های شکلاتی در فیلیپین بالا رفت و در کوبا عاشق شد (سپس دوباره در برزیل و آخرین بار از کانادا). ربکا در مدت اقامتش در گامبیا توسط یک عنکبوت نیش زده شد و به یک بیماری خودایمنی مبتلا شد که او را وادار کرد به خانه خود در جزیره ونکوور بازگردد، در حالی که جهان را مجذوب خود کرده و مشتاق یک ماجراجویی دیگر است. p>

بنابراین او همان کاری را انجام داد که هر سرگردان در حالت ایستاده انجام می دهد - شروع به نوشتن کرد. کار او از آن زمان تاکنون بیش از 20 میلیون مطالعه به دست آورده است و او محتوای اصلی را برای برندهای تجاری مانند Sony، Lays، Paramount، Microsoft و غیره نوشته است. اخیراً کار او را در گلچین مثبت چربی که اکنون با بلومزبری منتشر شده است، پیدا خواهید کرد! ربکا توسط میشل ولفسون از آژانس ادبی ولفسون نمایندگی می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن برای تعامل آنلاین: داستان در دنیای دیجیتال

Writing for Online Engagement: Fiction in a Digital World

"به ربکا اسکای نویسنده و Wattpad Star بپیوندید تا امروز یک کلاس Skillshare جدید در زمینه داستان نویسی داشته باشید! پرده نوشتن آنلاین را کنار خواهید زد و چارچوب یاد خواهید گرفت. ..."