Molly Bogan

آیا می خواهید BSL یاد بگیرید؟

سلام، من مولی هستم. به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید؟ چرا زبان اشاره بریتانیایی (BSL) را امتحان نکنید.

زبان اشاره راهی بصری برای برقراری ارتباط با استفاده از حرکات، حالات چهره، زبان بدن و موارد دیگر است. زبان اشاره صدها سال است که عمدتاً توسط افراد ناشنوا یا افرادی که در شنیدن یا برقراری ارتباط کلامی مشکل دارند استفاده می شود. BSL شکل اصلی زبان اشاره مورد استفاده در بریتانیا است و از سال 2003 به عنوان زبان اقلیت شناخته شده است. تخمین زده می شود که بیش از 151000 نفر از BSL در بریتانیا استفاده می کنند و با مهارت هایی که در این دوره یاد می گیرید می توانید به آن اضافه کنید. شماره.

هر درس شما را با علائم حیاتی و مهارت هایی آشنا می کند که برای برقراری ارتباط موثر با استفاده از BSL باید بدانید. این دوره با اصول اولیه مانند حروف الفبا و املای انگشت شروع می شود بنابراین نیازی به دانش قبلی نیست. در پایان دوره می توانید با استفاده از BSL به طور موثر ارتباط برقرار کنید.

امیدوارم از یادگیری زبان اشاره بریتانیایی لذت ببرید :)

دوره های این مدرس:

آموزش BSL، رنگ ها و اعداد زبان اشاره بریتانیا 1 تا 100

BSL, British Sign Language Colours and Numbers 1 - 100

"در درس دوم BSL شما اعداد 1 تا 100 و رنگ‌ها را یاد می‌گیرید. همیشه می‌خواستید زبان اشاره بریتانیایی (BSL) را یاد بگیرید؟  این کلاس برای شماست، ما شب را پوشش می‌دهیم.


آموزش BSL، زبان اشاره بریتانیا، الفبا و املای انگشت، درس 1

BSL, British Sign Language, The Alphabet and Fingerspelling, Lesson 1

"همیشه می‌خواستید زبان اشاره بریتانیایی (BSL) را یاد بگیرید؟  این کلاس برای شماست، ما همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را پوشش می‌دهیم.