Tyler Connaghan

تایلر یک تهیه کننده، آهنگساز و مهندس میکس در شرکت ضبط Killingsworth در لس آنجلس و مالک/اپراتور Tyco Sound، یک شرکت تولید خدمات کامل با مشتریانی از سراسر جهان است. او رکوردهای متعددی را در طیف گسترده ای از ژانرها تولید کرده است و ده ها برنامه تلویزیونی با شرکت هایی مانند Vice، WWE، Microsoft، ESPN و غیره داشته است.

تایلر، فارغ التحصیل برنامه موسیقی محترم در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، سه آلبوم تحت مدیریت یوکن و آتیک امپراتوری تولید کرده است و با هنرمندان متعددی از جمله The Blah، Blah، Blahs، Stylo Beddoe کار کرده و برای آنها تولید کرده است. Chuxx Morris، Torrey Mercer، Urban Cowboy، Gallo، Wayfarers، Donna Adja و بسیاری دیگر.

تایلر و همچنین کارهایش در پشت صحنه، سال هاست که آواز می خواند. او در مکان های مختلف در سراسر جهان اجرا داشته است، از جمله SXSW در تگزاس، نمایش اپرا وینفری در شیکاگو، انجمن در لس آنجلس، رژه سال نو چینی در پکن، و مکان های مختلف در سراسر ایالات متحده. p>

او در حال حاضر با شرکت انتشاراتی Safari Riot تحت نام Vinyl Motel قرارداد بسته است که در آن آهنگ‌هایی را برای تلویزیون می‌نویسد.

دوره های این مدرس:

آموزش ضبط و تولید آواز برای خوانندگان

Vocal Recording and Production For Singers

« به دوره ضبط و تولید آواز برای مبتدیان خوش آمدید! این دوره مخصوص خوانندگانی است که به دنبال ضبط، تولید و میکس صدای خود هستند. .."