David Oates

متخصص روابط عمومی معتبر (APR) ، مدیر خدمات امنیتی روابط عمومی دیوید اوتس متخصص روابط عمومی معتبر (APR) و مدیر سرویس امنیت روابط عمومی .

دیوید یک متخصص روابط عمومی بحران با بیش از 25 سال تجربه در این زمینه است. وی با شروع کار خود به عنوان افسر امور عمومی نیروی دریایی ایالات متحده و بعداً به عنوان مسئول ارتباطات چندین نهاد انتفاعی ، دارای دانش دست اول در برخورد با طیف وسیعی از مسائل ، از جمله اخراج جمعی ، حوادث بزرگ ، فراخوان محصول ، اقدامات نامناسب مدیران و موارد دیگر. دیوید متخصص APR است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ایالتی سن دیه گو و لیسانس هنرها را از دانشگاه مریلند دریافت کرده است. او همچنین رئیس سن دیه گو روتاری ، چهارمین باشگاه روتاری بزرگ در جهان است.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی های ارتباطی استخدام منابع انسانی برای جذب و حفظ استعدادهای برتر

HR Recruiting Communication Strategies to Attract and Retain Top Talent

بیاموزید که چگونه برنامه های ارتباطی داخلی و خارجی ایجاد کنید که به شما کمک می کند با افزایش نرخ جابجایی کارمندان مقابله کنید و استعدادهای برتر را از هر کجای دنیا جذب کنید.


آموزش ارتباطات بحران برای منابع انسانی

Crisis Communication for HR

یاد بگیرید چگونه با کارمندان ارتباط برقرار کنید و کارها را قبل ، حین و بعد از بحران هماهنگ کنید.


آموزش برنامه ریزی ارتباطات بحران پس از باج افزار یا سایر حملات امنیت سایبری

Crisis Communication Planning After a Ransomware or Other Cybersecurity Attack

بیاموزید که اگر در معرض یک باج افزار یا سایر حملات امنیت سایبری قرار می گیرید، چگونه با کارمندان، مشتریان، شرکا، سرمایه گذاران و عموم مردم ارتباط موثر برقرار کنید.


آموزش ارتباطات منابع انسانی در محیط کار سیال امروز

HR Communication in Today's Fluid Workplace

اختلالات محیط کار اجتناب ناپذیر است. با یادگیری نحوه ایجاد یک برنامه ارتباطی قوی منابع انسانی ، از تغییر بزرگ بعدی پیش بروید.