Dr Amina Yonis

YouTuber + موسس The Page Doctor

سلام، من آمنه هستم.

روز به روز، من یک دانشمند، مدرس و معلم هستم. شبانه، ویدئوهایی را ایجاد می کنم تا به دانش آموزان کمک کنم فارغ التحصیل شوند و چهره دانشگاه را متنوع کنم. به طور کلی تر، نکاتی را در مورد بهره وری، شکل گیری عادت و تفکر بهینه به اشتراک می گذارم.

من یک پلتفرم آکادمیک به نام ایجاد کردم که به موجب آن محققان دکترا را به دانشجویان دانشگاه متصل می‌کنم تا از آنها در تمامی نیازهای آکادمیکشان، از درخواست دانشگاه گرفته تا تصحیح مقاله، پشتیبانی کنم. من اخیرا یک وب سایت جدید راه اندازی کرده ام و اولین کلاس Skillshare خود را برای دانشجویان UG/Master/PhD ایجاد کرده ام.

من فارغ التحصیل 4 (تقریباً 5) دانشگاه بریتانیا هستم، از جمله کینگز کالج، امپریال کالج و دانشگاه کالج لندن. در طول دهه گذشته در آموزش عالی، صدها دانش آموز را در طول سفر تحصیلی خود تدریس، راهنمایی و حمایت کرده ام.

من قصد دارم کلاس های Skillshare بیشتری در زمینه نوشتن آکادمیک، بهره وری، مدیریت زمان و خودسازی ایجاد کنم.

اگر موارد بالا به نظر چیزی است که مایلید بیشتر آن را ببینید، من را در اینجا و در پیوندهای رسانه اجتماعی من در سمت چپ دنبال کنید.

یادگیری شاد :)

دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت زمان آسان شده | عادات ساده بهره وری که کار می کنند

Time Management Made Easy | Simple Productivity Habits That Work

"بهره‌وری. تعلل. برنامه‌ریزی. سه واژه‌ی مهمی که بر دنیای خودیاری و کار آنلاین مسلط شده‌اند. این سه جزء چیست؟


آموزش نحوه نگارش پایان نامه - راهنمای کامل نگارش تحقیق

How To Write A Thesis - A Complete Research Writing Guide

«چرا نوشتن پایان نامه می تواند چالش برانگیز باشد؟ سختی‌هایی که هنگام نوشتن یک پایان‌نامه با کیفیت خوب با آن روبه‌رو می‌شوند، به‌ویژه برای محققانی که در مراحل اولیه کار هستند، بسیار زیاد است. بنویس .."