Aaron Raymond

مربی عکس، Nat Geo Expeditions

من کارم را به عنوان یک عکاس زیر آب شروع کردم که از عشق من به اقیانوس شکوفا شد. من در یک قایق بادبانی بزرگ شدم و برای آبله در سواحل کالیفرنیا غواصی کردم. من عاشق عکاسی از مناظر، طبیعت و حیات وحش هستم - هر چیزی که به من امکان می دهد لحظات زودگذر را ثبت کنم و تعامل نور و جهان طبیعی را به نمایش بگذارم. من به عنوان یک عکاس از اعماق اقیانوس‌های ماداگاسکار به ارتفاعات هیمالیا سفر کرده‌ام و آنها را در ارتفاع 18500 فوتی با موتورسیکلت رویال انفیلد به تصویر کشیده‌ام تا زندگی را در همه طرف‌های سیاره به تصویر بکشم.

پس از دو سال تحصیل در زیست شناسی دریایی، در موسسه عکاسی بروکس در سانتا باربارا، کالیفرنیا، یکی از برترین مدارس عکاسی جهان، شرکت کردم و فارغ التحصیل شدم. من کارگاه های عکاسی را در منطقه خلیج سانفرانسیسکو تدریس کرده ام و در هیئت علمی اولین موسسه عکاسی حرفه ای هند، آکادمی لایت لایف، خدمت کرده ام. امروز، من در درجه اول بر روی عکاسی تجاری و آموزش عکاسی به عنوان مربی عکس برای لیندبلاد و اکسپدیشن های نشنال جئوگرافیک تمرکز می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی نوردهی - چگونه دوربین خود را از حالت خودکار خارج کنید

Exposure Basics - How to get your camera out of Auto mode

"قرار گرفتن در معرض اصلی دلیل اصلی استفاده اکثر افراد از ویژگی های خودکار در دوربینشان است.   در این کلاس ما با سه تنظیمات روی شما آشنا می شویم. .."


آموزش ترکیب عالی: ایجاد عکس های بهتر

Great Composition: Creating Better Photographs

"به نظر می رسد این روزها همه یک DSLR دارند، اما تعداد نسبتا کمی از مردم عکس های عالی می گیرند. برای گرفتن عکس های عالی به دوربین خوب نیاز ندارید. یک عکس خوب..."


آموزش تسلط بر دوربین آیفون

Mastering the iPhone Camera

آرون ریموند به مربی عکس نشنال جئوگرافیک بپیوندید. آرون یک عکاس حرفه‌ای است که به سراسر جهان سفر کرده است و علاقه زیادی به کمک کردن دارد.