Lisa Kahlhöfer

خیاط مردانه

من لیزا هستم. من عاشق هر چیزی هستم که بتوانم با دستان خودم درست کنم. من یک دوره کارآموزی سه ساله را به پایان رساندم تا یک خیاط حرفه ای لباس مردانه باشم و در یک خانه اپرا در ووپرتال، آلمان کار می کنم.

دوختن کت و شلوارهای کلاسیک و لباس های دیوانه کننده کاملاً شغل رویایی من است، اما در اوقات فراغت نیز دوست دارم قلاب بافی کنم، این دستبندهای دوستی را که همه ما در جوانی درست کرده بودیم گره بزنم، چیزهایی بدوزم تا برای خواهرزاده کوچکم بپوشم یا بچه های دوستانم، کومبوچا درست می کنند، نان خمیر مایه می پزند، در باغ کوچک من کار می کنند، و غیره.

به عنوان یک دختر آلمانی که در کلاس انگلیسی در مدرسه بهترین نبود، امیدوارم به اندازه کافی برای تدریس و نوشتن متن به زبان انگلیسی تمرین کرده باشم. من تمام تلاشم را می‌کنم، اما لطفاً شکست‌های دستور زبانم را ببخشید:P

من هنوز در حال یادگیری هستم - مثل همه در تمام عمرشان!

کلاس هایی که من تدریس می کنم

در نمایه من کلاس هایی در مورد خیاطی و قلاب بافی و شاید چیزهای دیگر پیدا خواهید کرد که فکر می کنم به اندازه کافی خوب هستم تا دانش خود را به اشتراک بگذارم.
p>

در اینجا می توانید به برخی از پروژه های خودم در چند سال اخیر نگاه کنید. تعدادی کت و شلوار و شلوار سفارشی، چند قلاب بافی و چیزهای دیگری که من خلق کرده‌ام را خواهید دید.

دوره های این مدرس:

آموزش هدایای دست ساز: یک گیاه آویز قلاب بافی - رشته مروارید (Amigurumi)

Handmade Gifts: Crochet a Hanging Plant - String of Pearls (Amigurumi)

"بالاخره! گیاهی که حتی گربه شما هم نمی تواند آن را بکشد:D در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک گیاه دست ساز و بسیار سخت کشنده را قلاب بافی کنید که هدیه ای عالی برای شماست. .."


آموزش دوخت سریع: نحوه دوخت پاپیون (از قبل بسته شده) - هدایای دست ساز

Quick Sewing: How to Sew a (pre-tied) Bow Tie - Handmade Gifts

"می خواهید با یک هدیه خاص پدر یا همسرتان را غافلگیر کنید؟ یا می خواهید یک پاپیون منحصر به فرد برای خود بدوزید؟ در این کلاس با نحوه خیاطی آشنا می شوید. .."


آموزش گیاهان قلاب بافی: نحوه قلاب بافی کردن چهار نوع برگ مختلف (+ جوانه کوچک در گلدان)

Crocheting Plants: How to Crochet four different Leaf-Types (+ Little Sprout in a Pot)

"در این کلاس من به شما گام به گام نشان خواهم داد که به کدام دوخت نیاز دارید، چگونه تک تک برگ ها را قلاب بافی کنید و چگونه گلدسته درست کنید و شارژ تلفن فردی را خنک کنید..."


آموزش سوراخ دکمه خیاط: چگونه یک سوراخ دکمه را با دست بدوزیم (+ دوختن روی دکمه برای ماندگاری و ظاهر زیبا)

Tailor´s Buttonhole: How to hand stitch a Buttonhole (+ sewing on a Button to last & look pretty)

«می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه یک سوراخ دکمه‌ای را مانند خیاط‌های حرفه‌ای بخیه بزنید؟ شما می خواهید شلوار خودساخته یا کیف یا هر پروژه دیگری را با یک نی تمام کنید. .."