Adam Sporka

تکنسین ارشد صوتی بازی

سلام، اسم من آدم است و نرم افزار موسیقی می سازم و آهنگ می سازم و تولید می کنم. من یک نوازنده و یک برنامه نویس هستم که بیش از 7 سال گذشته را در تجارت توسعه صوتی بازی گذرانده ام. من به کل بخش عمودی موسیقی بازی علاقه مند هستم: طراحی، ترکیب، تولید و اجرای آن.

در میان چیزهای دیگر، من این امتیاز را داشتم که روی Kingdom Come: Deliverance کار کنم، یک بازی RPG برنده چند جایزه که چندین سال پیش منتشر شد. من مسئول طراحی و اجرای کلی موسیقی فنی آن بودم. این بازی یک موتور موسیقی را اجرا می کند که من توسعه داده ام.

من همچنین در دانشگاه ها تدریس می کنم، در کنفرانس های توسعه بازی صحبت می کنم و مشاوره خصوصی می دهم.

در اینجا در Skillshare من قصد دارم مجموعه ای از کلاس های صوتی بازی را منتشر کنم. به تازگی اولین مورد را منتشر کرده ام. سایرین در حال حاضر در حال تولید هستند. با ما همراه باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی موسیقی: بین توسعه بازی و آهنگسازی

Music Design: Between Game Development and Music Composition

بدون اینکه در مورد موسیقی صحبت کنید، یک چیز مهم در مورد موسیقی بازی های ویدیویی به من بگویید. " طراحی موسیقی فرآیندی است برای مشخص کردن موسیقی مورد نظر در یو. .."