Chris Dennis Rosenberg

عکاس

کریس دنیس روزنبرگ کیمبوگووه (1997) یک عکاس اوگاندایی ساکن جمهوری چک است. عملکرد خلاق او به دنبال کشف ساخت و عملکرد هویت و همچنین پیچیدگی وجودی اقلیت شده است. او قصد دارد از طریق پرتره و داستان سرایی بصری در مورد مردم، طبیعت و حیات وحش، اهمیت همزیستی را در اشکال مختلف آن برجسته کند.

کار او در جوایز عکس مطبوعاتی اوگاندا 2018 و 2019، چشم‌اندازهای آینده آفریقا در زمان، مسابقه عکاسی کنراد آدناور-استیفتانگ گوته-زنتروم کامپالا 2019 و کمک هزینه دانشجویی الکسیا 2019 شناخته شد. در سال 2020، او برگزیده شد. توسط عکاس مشهور اندرو ثابانگو به عنوان شاگرد چهارمین بینال هنر کامپالا. در سال 2021، او Adobe Creative Residency Community Fund و همچنین اقامت Skillshare Teachlab را دریافت کرد. او همچنین مربی برنامه مربیگری عکاسان نوظهور UPPA 2021، 2022 و داور جایزه عکاس جوان 2021 است. کارهای او در نیویورک تایمز، فایننشال تایمز و سیتی پرس منتشر شده است.

در سال 2020، او با برنامه پیشرفته در عکاسی از کارگاه عکاسی بازار در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی فارغ التحصیل شد. در سال 2019، او مدرک لیسانس علوم در چند رسانه ای و انیمیشن را از دانشگاه ISBAT کامپالا، اوگاندا گرفت.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی پرتره: با نورپردازی کم‌هزینه و Adobe Lightroom عکس‌های جذاب ایجاد کنید

Portrait Photography: Create Compelling Photos With Low-Budget Lighting and Adobe Lightroom

"تا به حال احساس کرده اید که اگر فقط بتوانید نور را کنترل کنید، پرتره شما شگفت انگیزتر می شود؟ خب... با این کلاس، فقط می توانید! سلام، نام من کریس دنیس روزنب است. .."


آموزش پیش تولید برای عکاسی پرتره: یافتن الهام قبل از عکاسی پرتره

Pre-Production for Portrait Photography: Finding Inspiration Before a Portrait Shoot

"به عنوان یک عکاس، من همیشه علاقه مند به برقراری ارتباط با افرادی هستم که از آنها عکس می‌گیرم در سطح عمیق‌تری. تا حدی، این برای محدود کردن دوره‌های تعامل ناخوشایند است.