Sleeklens

سلام، ما Sleeklens هستیم. سفر ما در سال 2014 شروع شد، زیرا احساس کردیم منابع زیادی برای عکاسان مبتدی در بازار وجود ندارد که بتواند برای نمونه کارهای عکاسی دیجیتال تفاوت ایجاد کند.

این ماجراجویی ما را بر آن داشت تا برخی از همه کاره‌ترین ابزارهای موجود در بازار را برای پس‌پرداکشن دیجیتال در عکاسی کشف کنیم، مانند Adobe Photoshop، Adobe Lightroom، Skylum Luminar، و بسیاری از گزینه‌های دیگر که خود را یادگیرنده مادام العمر می‌دانیم. هنر عکاسی.

دفتر مرکزی آن در Hørsholm، دانمارک، تنها هدف ما ارائه ابزارهای دیجیتالی با کیفیت پس از تولید و منابع یادگیری برای عکاسان مبتدی و حرفه ای است که فرآیند پس از تولید را به تجربه ای آسان تر تبدیل می کند. تیم بین‌المللی ما با متخصصان بسیاری در زمینه‌های عکاسی مختلف همراه است، بنابراین از شما دعوت می‌کنیم تا آنچه را که Sleeklens می‌تواند به سفر عکاسی شخصی شما بیاورد، بیابید.

دوره های این مدرس:

دوره آموزشی کامپوزیت فتوشاپ

Photoshop Compositing Essentials Course

"Adobe Photoshop ابزاری بسیار قدرتمند در مورد دستکاری عکس است و یکی از راه های خلاقانه برای استفاده از Photoshop ترکیب بندی است. داشتن دانش ...."


آموزش دوره تسلط بر ملزومات رنگ

Mastering Color Essentials Course

"رنگ یکی از مهم ترین عواملی است که باید در مورد عکاسی خود به آن فکر کنید. استفاده از رنگ های مختلف در عکس شما می تواند باعث ایجاد یا شکستن رنگ شود..."