B.A. Burgess

نویسنده | تسهیل کننده نوشتن

من نویسنده و بنیانگذار . من در تنسی به دنیا آمدم و بزرگ شدم. علی‌رغم این واقعیت، هرگز نمی‌شنوید که بگویم «همه».

وقتی نمی نویسم، دارم ورزش می کنم. وقتی ورزش نمی‌کنم، برای هزارمین بار دارم می‌خورم، می‌بافم، نقاشی می‌کنم یا Frasier را تماشا می‌کنم.

می‌خواهم با نشان دادن سیستم‌هایی که برای من کار می‌کنند به شما در نوشتن کمک کنم. شاید، آنها برای شما کار کنند. شاید، آنها نخواهند کرد. صرف نظر از نتیجه، شما شروع کرده اید و این تمام چیزی است که لازم است تا در نهایت نوشته ای را انجام دهید که سال ها به انجام آن فکر می کردید.

لطفاً از دوره رایگان ژورنالینگ من به نام لذت ببرید. این دوره چند کار را انجام می دهد: به شما نشان می دهد که شروع یک مجله چقدر آسان است و شما را با سبک تدریس بسیار سریع، معمولی و عملی من آشنا می کند.

اگر خوب پیش برود، شاید بتوانیم روی داستان های کوتاه یا با هم کار کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک داستان "پنجه میمون" بنویسیم

How to Write a "Monkey Paw" Story

"سلام، نویسندگان مشتاق! آیا برای ایجاد یک داستان کوتاه تخیلی و در عین حال ساختارمند تلاش می کنید؟ آیا ساختار داستانی "پنجه میمون" را شنیده اید و زنبور دارید..."


آموزش نوشتن داستان کودکانه با استفاده از ساختار دایره ای

Writing a Children's Story Using Circle Structure

""


آموزش چگونه یک Bullet Journal ساده و مفید داشته باشیم

How to Keep a Simple and Useful Bullet Journal

"بدون ردیاب عادت.   بدون تزئینات.   فقط از یک نوت بوک به عنوان ابزاری استفاده کنید تا زندگی خود را کمی سازماندهی کنید. در دوره، شما یاد خواهید گرفت اصول اولیه گاو نر .."


آموزش در 7 روز یا کمتر کتاب کودک بنویسید

Write a Children's Book in 7 Days or Less

"آیا همیشه می خواستید کتابی برای کودکان بنویسید؟ آیا یک ایده عالی برای کتاب کودک دارید، اما به نظر نمی رسد آن را از مغز خود بیرون بیاورید و روی صفحه قرار دهید؟ آیا..."


آموزش نحوه ایجاد اعلان های نوشتن بی پایان

How to Create Endless Writing Prompts

"یاد بگیرید که چگونه یک منبع نامحدود از دستورهای نوشتاری ایجاد کنید که یک ژانر را اختصاص می دهد، الهام بصری و یک عنصر لنگر را ارائه می دهد. این دوره عالی برای .."