Michael Murr

مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سال‌ها، من به صدها دانش‌آموز کمک کرده‌ام تا بازی‌های دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصت‌هایی در بسیاری از زمینه‌هایی که نیاز به مهارت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.
دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای نهایی Unreal Engine 5 برای مبتدیان کامل

The Ultimate Guide to Unreal Engine 5 For Complete Beginners

"این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن ساخته شده است (Unreal Engine 5 2022) بهترین راه برای یادگیری هر چیزی توسط doi است. .."


راهنمای نهایی برای C# و Unity 3D: آموزش کدنویسی با ساخت یک بازی سه بعدی (2022)

Ultimate Guide to C# And Unity 3D: Learn to Code By Making A 3D Game (2022)

"این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی های مدرن (یونیتی 2022) ساخته شده است. بهترین راه برای یادگیری هر چیزی انجام آن در یک است. .."


آموزش Masterclass در برنامه نویسی سی شارپ و توسعه بازی سه بعدی Unity Shooter اول شخص

Masterclass In C# Programing & Unity 3D Game Development First Person Shooter

"این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن (یونیتی 2021) ساخته شده است. بهترین راه برای یادگیری هر چیزی انجام آن در یک است. .."


آموزش راهنمای نهایی برنامه نویسی یونیتی دو بعدی C# (2022)

The Ultimate Guide To C# Unity 2D Programming (2022)

"این دوره با جدیدترین مطالب و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن ساخته شده است بهترین راه برای یادگیری هر چیزی این است که آن را با روشی واقعاً سرگرم کننده انجام دهید. .."


آموزش راهنمای کامل برنامه نویسی C# و Unity 2D - ساخت یک RPG (بازی نقش آفرینی)

The Complete Guide to C# and Unity 2D Programming - Build an RPG (Role Playing Game)

"این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن (یونیتی 2021) ساخته شده است. پروژه تکمیل شده را برای راهنمایی از اینجا دانلود کنید: h. .."


آموزش اصول پایتون 3: راهنمای مبتدیان برای برنامه نویسی پایتون

Python 3 Fundamentals: Beginners Guide to Python Programming

"این دوره برای مبتدیان کاملاً مبتدی که قبلاً برنامه نویسی نکرده اند و همچنین برنامه نویسان فعلی که می خواهند گزینه های شغلی خود را با یادگیری افزایش دهند.


آموزش Masterclass در برنامه نویسی سی شارپ و توسعه بازی دو بعدی Unity

Masterclass In C# Programing & Unity 2D Game Development

"این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن (Unity 2D 2022) ساخته شده است. بهترین راه برای یادگیری هر چیزی، انجام آن است. .."


آموزش مسترکلاس پایتون از مبتدی کامل تا استاد مطلق

Python Masterclass From Complete Beginner To Absolute Master

«چگونه برنامه درسی دوره خود را ایجاد کردیم دوره ما در طول سال ها به دقت طراحی شده است و بینش های ارزشمندی از آزمایش ها، خطاها و بازخوردها را در خود جای داده است. .."