Tate Hancock

مربی انگلیسی

آیا برای کار باید بهتر انگلیسی صحبت کنید؟

آیا باید با مشتریان بین المللی صحبت کنید و در جلسات به زبان انگلیسی صحبت کنید؟

آیا می خواهید در نهایت خود را به وضوح به زبان انگلیسی بیان کنید؟


اینها مهارت هایی است که من در آنها تخصص دارم.

من از سال 2015 به صورت آنلاین و حضوری انگلیسی تدریس می کنم. به هزاران نفر کمک کرده ام. زبان آموزان انگلیسی خود را بهبود می بخشند. فقط به این داستان های موفقیت نگاه کنید:

"امروز متوجه شدم پیشرفت زیادی در زبان انگلیسی داشته ام." -شین، مهندس اوراکل که برای ارتقای شغلی باید انگلیسی خود را بهبود بخشد.

"تیت می تواند به شما کمک کند بهترین راه برای پیشرفت را پیدا کنید!" - لئو، توسعه دهنده روسی که مصاحبه های خود را پشت سر گذاشت و اکنون به کالیفرنیا نقل مکان کرده است تا در سیلیکون ولی کار کند

در تمام کلاس های من، ما بر روی زبانی تمرکز می کنیم که برای برقراری ارتباط با بومی نیاز دارید. بلندگوها هدف اصلی ما افزایش اعتماد به نفس شماست تا بتوانید در هر موقعیتی ارتباط بهتری برقرار کنید.

من دارای گواهینامه TEFL هستم و به هزاران دانش آموز کمک کرده ام زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. من حتی دو سال را صرف مدیریت یک مدرسه انگلیسی برای بزرگسالان در مادرید، اسپانیا کردم. من ده‌ها معلم را استخدام کرده و آموزش داده‌ام و با آنها کار کرده‌ام تا مطمئن شوم که هر دانش‌آموزی به اهداف انگلیسی خود می‌رسد. اخیراً از طریق وب‌سایت خود Engalia.com به زبان‌آموزان انگلیسی در سراسر جهان کمک می‌کنم و اکنون دانش خود را اینجا در Skillshare به اشتراک می‌گذارم.

همه مطالب من را بررسی کنید. نظرات 5 ستاره و امروز به یک کلاس بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه زبان انگلیسی خود را نرم کنیم | انگلیسی برای تجارت (با کتاب کار)

How to Soften Your English | English for Business (with workbook)

"اگر با انگلیسی زبانان کار می کنید، یادگیری نحوه نرم کردن انگلیسی خود بسیار مهم است. ادب و زبان نرم کننده در فرهنگ ها بسیار متفاوت است. .."