YU-YIN LIN

هنرمند/طراح

سلام به همه، من Yu-Yin Lin هستم، هنرمند پشت اینستاگرام. من اصالتاً اهل تایوان هستم و مدرک لیسانس خود را در نقاشی رنگ روغن گرفتم. سپس مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش هنر در ایالات متحده که در حال حاضر در آنجا ساکن هستم، گرفتم.

هنر از زمان کودکی بخش مهمی از زندگی من بوده است. من رسانه های هنری مختلفی را امتحان کرده ام، از جمله رنگ روغن، آبرنگ، رنگ چینی، زغال چوب، مداد گرافیت، سرامیک، چاپ و عکاسی. پس از اخذ مدارک، با به کارگیری توانایی هنری خود به نوعی طراح شدم. از طرف دیگر، به دلیل پروژه های طراحی پارچه، زمان بیشتری را به آبرنگ اختصاص داده ام.

من همیشه از طبیعتی که نقاشی بسیار به من داده است شگفت زده و الهام گرفته ام. به علاوه، من خودم را به چالش می کشم تا بفهمم چگونه می توان جلوه ها و موضوعات مختلف را با آبرنگ نقاشی کرد، زیرا این رسانه بسیار جالب و زیبایی است. به همین دلیل است که من کارگاه‌های مختلفی را در سطح بین‌المللی در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف برگزار کرده‌ام تا دانش و تجربیاتم را با افرادی که دقیقاً مانند من به آبرنگ علاقه دارند به اشتراک بگذارم.

لطفاً لوازم هنری خود را بردارید، به من بپیوندید و بیایید چند نقاشی زیبا بسازیم!

می‌توانید نقاشی‌ها و طرح‌های بیشتر من را در:

مشاهده کنید

اینستاگرام:

وب سایت من:

فیس بوک:

*اگر در Skillshare تازه کار هستید، می توانید با کلیک کردن برای ثبت نام، 1 ماه رایگان دریافت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل جلوه های بوکه آبرنگ: تبدیل برس های خود به دوربین

A Complete Guide to Watercolor Bokeh Effects: Turning Your Brushes Into a Camera

«آیا به این فکر کرده‌اید که براش‌های آبرنگ خود را به دوربین برای جلوه‌های بوکه تبدیل کنید؟ آیا سعی کرده اید پس زمینه بوکه برای تاکید بر موضوع اصلی ایجاد کنید. .."


آموزش تقویت نقاشی آبرنگ با ایجاد نور در هنر شما

Enhancing Watercolor Painting by Creating Light in your Art

"نور شما را قادر می سازد تا نه تنها اشیاء را در زندگی واقعی ببینید، بلکه شکل هر جسم را نیز شناسایی کنید. بدون نور، هر جسم مانند یک شکل دو بعدی به نظر می رسد.


آموزش توهم عمق: نحوه ایجاد سایه های واقعی با آبرنگ

The Illusion of Depth: How to Create Realistic Shadows with Watercolors

"بدون نور، شما هیچ چیز را نمی بینید. با این حال، با نور، همه چیز را می بینید، از جمله زیبایی غیرقابل توجهی مانند سایه ها! یاد بگیرید که چگونه به فضای خود عمق دهید..."


آموزش توهم فضا: به کارگیری دیدگاه در نقاشی حوضچه نیلوفر آبی در آبرنگ

The Illusion of Space: Applying Perspective to Water Lily Pond Painting in Watercolor

زمانی که نیلوفرهای آبی و برگ‌ها را فقط با خطوط می‌کشیم، شکل آنها را ایجاد می‌کنیم. وقتی رنگ، ارزش، فرم و بافت را به آن‌ها اضافه می‌کنیم، سه بعدی آن‌ها را می‌آوریم.