Stephanie Padgett

هنرمند در حال رشد

استفانی پاجت تصویرگر، هنرمند و عکاسی است که در فیلمبرداری فعالیت می کند. استفانی فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی بووی، در پروژه های هنری متعددی شرکت کرده است. استفانی مصور کتاب های کودکان است. برخی از کتاب‌هایی که او تصویرسازی کرده است عبارتند از: اعداد دوستی، ماجراجویی کریسمس سولومون سنجاب، و اخیراً دعایی برای شاهزاده من. او همچنین کارت های تبریک خود را در نمایشگاه های صنایع دستی و رویدادهای جمع آوری کمک های مالی فروخته است. او اوقات فراغت خود را در خانه اش در مریلند با نواختن گیتار باس، طراحی پیراهن و بازی های ویدیویی می گذراند.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد Emotes برای Twitch در Procreate

Create Emotes for Twitch in Procreate

" در این دوره من روند خود را در مورد نحوه ایجاد احساسات شخصی سازی شده برای استفاده در جریان Twitch با شما به اشتراک می گذارم. Twitch پخش زنده پیشرو در جهان است. .."


آموزش انیمیشن مبتدی Lower Thirds برای Twitch

Beginner Animated Lower Thirds for Twitch

"می خواهید با مخاطبان خود درگیر شوید؟ شاید به آنها یادآوری کنید که جریان شما را "دنبال کنند"، یا شما را در شبکه های اجتماعی دیگر جلب کنند. این دوره برای شماست.


آموزش شکلک های متحرک مبتدی برای Twitch در Procreate

Beginner Animated Emotes for Twitch in Procreate

" با ایجاد احساسات متحرک برای Twitch، مخاطبان خود را درگیر کنید. در این دوره ما مخاطبان شما را حتی بیشتر با تحریک احساسات در تولید مثل درگیر خواهیم کرد. این یک. .."


آموزش کارت تبریک مبتدی

Beginner Greeting Cards

" سلام! نام من استفانی است و من یک طراح مشتاق، تصویرگر و پادکست هستم. مردم عاشق دریافت کارت تبریک هستند. ایجاد یک شخصی سازی یکی از موارد است. .."