Dr Ana Uzelac

استادیار|بنیانگذار Procoding

سلام، من آنا هستم. من یک استادیار با تجربه با سابقه کار در صنعت مدیریت آموزش هستم. من بیش از 20 سال تجربه در زمینه تدریس دارم.

من در اکسل، پایگاه های داده، علوم داده، پایتون، دات نت فریم ورک، HTML و توسعه نرم افزار مهارت دارم. من مدرک دکتری گرفته ام. در رشته IT در دانشکده علوم سازمانی، دانشگاه بلگراد.

من مشتاق کمک به جوانان و بزرگسالان برای درک مفاهیم برنامه نویسی کامپیوتر و علوم داده هستم. من در دانشکده مهندسی حمل و نقل و ترافیک (دانشگاه بلگراد) به عنوان استادیار و استادیار کار می کنم. برنامه نویسی و علم داده را به دانش آموزان آموزش دهید.

علاوه بر این، من بنیانگذار مرکز آموزشی Procoding هستم که در آن جوانان و بزرگسالان می توانند مهارت های مختلف فناوری اطلاعات را کسب کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش بیایید پروژه انیمیشن هالووین را در Scratch 3.0 ایجاد کنیم

Let's create Halloween animation project in Scratch 3.0

"در این کلاس، من به شما نشان می دهم که چگونه با استفاده از Scratch 3 یک انیمیشن خنده دار و جالب بسازید. 0. ما با هم انیمیشن هالووین را در 6 مرحله آسان می سازیم! . .."


آموزش مایکروسافت اکسل: جدول محوری را در 30 دقیقه یاد بگیرید

Microsoft Excel: Learn Pivot Table in 30 minutes

مایکروسافت اکسل: جداول محوری را در 30 دقیقه یاد بگیرید در این کلاس، تمام موارد مورد نیاز برای استفاده از Pivot Tables و Pivot Charts در اکسل را خواهید آموخت. . .."