Rachel Gordon

استراتژیست خلاق + سازنده برند

سلام سلام! اسم من راشل است. من یک کارآفرین خلاق هستم که همه چیز در مورد تأثیرگذاری است. اشتیاق من در زندگی این است که به دیگران کمک کنم هدف و چشم اندازهای خود را بشناسند، برندهایشان را بسازند و خودشان را به بهترین شکل ممکن برسانند.

من اولین سرمایه گذاری خود را، گروه روابط عمومی، در زمانی که در کالج بودم، تأسیس کردم. ما یک آژانس خلاق با خدمات کامل «به رهبری زنان، تغذیه زنان» هستیم که متخصص در ساخت و پیش بردن برندهای هزاره به پتانسیل کامل آنها هستیم. ما با مارک‌هایی مانند Ciroc، CURLS، Red Bull، Samsung و موارد دیگر کار کرده‌ایم تا کمپین‌ها، تجربیات و نقاط عطف ایجاد کنیم.

گذشته از پروژه‌های غیرانتفاعی و خدمات اجتماعی، آخرین سرمایه‌گذاری من شامل یک تور کنفرانس ملی زنان در ۶ شهر، Netwerk به Networth است. ما تلاش می‌کنیم تا فرصت‌هایی را برای زنان فراهم کنیم تا ارتباط برقرار کنند، جامعه بسازند، منابع و حمایت را در حیاط خلوت خودشان پیدا کنند. با میزبانی و در آغوش گرفتن نزدیک به 600 زن در سال اول، ما به طور مداوم در حال توسعه هستیم.

من یک غذاخوری بزرگ هستم که دوست دارم سفر کنم و وقت آزادم را در تارگت یا مارشال بگذرانم تا بهترین ماسک ها یا شمع ها را تهیه کنم. من خیلی هیجان زده هستم که با همه شما ارتباط برقرار کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک برند معتبر بسازیم

How to Build an Authentic Brand

"این کلاس به شما کمک می کند تا مراحل لازم برای ایجاد یک نام تجاری معتبر را مشخص کنید و استراتژی تعیین کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برند خود را تعریف کرده و به اشتراک بگذارید.