Lana Pajdas

تصویرگر و مورخ هنر.

آیا به دنبال راه‌هایی هستید که به‌جای عکس گرفتن، مکان‌هایی را که بازدید می‌کنید به آسانی **طراحی** کنید؟

به کانال من خوش آمدید!

من اینجا هستم تا به شما بگویم چگونه می توانید به آن دست یابید!

اسم من لانا پاجداس است و تصویرگر، نقاش و مورخ هنر هستم. من اصالتا اهل کرواسی هستم، اما در آتن، یونان زندگی می کنم. من دارای مدرک تاریخ هنر هستم، در حالی که مهارت های هنری من نتیجه دوره های متعدد، چه حضوری و چه آنلاین، و همچنین 5 سال تجربه است.

دوره‌های آموزشی من بر سفر متمرکز است که به سبکی آهسته انجام می‌شود و به مسافر اجازه می‌دهد تا زمان ارزشمندی را برای کاوش عمیق‌تر و ترسیم/ترسیم آنچه می‌بیند، داشته باشد.

با دوره‌هایم، نحوه سفر به آن راه و مقاومت در برابر تمایل به دیدن هر چه بیشتر مکان‌ها را نیز آموزش می‌دهم.

در نهایت، من مفهوم سفر معنادار و پایدار را آموزش می‌دهم که کیفیت را به کمیت سفرها ارج می‌نهد و امکان مدیریت زمان و بودجه‌بندی بهتر را فراهم می‌کند.

من از کودکی به سفرهای بین‌المللی می‌رفتم و نگرانی اصلی من این بود که هرگز وقت کافی برای لذت بردن از آن نداشتم. وقتی با خانواده‌ام در اوایل سفر، سپس با دوستانم سفر می‌کردم، آنها همیشه دوست داشتند تا جایی که ممکن است مکان‌های بیشتری را ببینند، زیرا همه ما بیشتر دوست داریم مقاصد پر زرق و برق معروفی را ببینیم که هزینه‌ای دارند و زمان ما نیز محدود بود. اخیراً فهمیدم که سفرهای یک روزه محلی ممکن است بسیار بیشتر از هر چیز دیگری شادی به ارمغان بیاورد، و طراحی به من کمک می کند زیبایی سادگی را کشف کنم.

از آنجایی که بسیاری از افراد را می بینم که به دنبال تجربیات معنادارتری هستند، تصمیم گرفتم بر روی ایده آموزش طراحی ساده و در فضای باز تمرکز کنم.

دوره های من برای مبتدیان مناسب است، مگر اینکه به وضوح خلاف آن ذکر شده باشد.

اگر هنرمند تجسمی باتجربه ای هستید، معتقدم این دوره می تواند ورودی های تازه ای را در روال های طراحی شما ارائه دهد. اکنون که دوره مقدماتی من زنده است، در شرف تولید دوره های بیشتری با موضوعات مفصل تر هستم. من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه ها، سؤالات و ایده های شما هستم.

از یادگیری لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی در فضای باز: 3 مرحله آسان برای راحت و شروع

Drawing Outdoors: 3 Easy Steps to Get Comfortable and Start

«تصور کنید فردا برای تعطیلات به سفر می‌روید، یا برای پیاده‌روی یک روزه می‌روید. تصمیم گرفتید که زمان مناسبی برای ترسیم مکان‌هایی است که دیده‌اید. هو .."


آموزش آن را به سرعت ترسیم کنید: راهنمای آسان برای ترسیم خاطرات سفر خود

Sketch it Quickly: An Easy Guide to Drawing Your Travel Memories

"بیایید شروع به کاوش کنیم و الهام بگیریم! هدف این دوره کمک به طراحی و ترسیم در محل، خارج از منزل و مهمتر از همه - در حین کاوش در مکان های جدید است. ..."