James Hutchinson

مدیر محصول دی جی/تهیه کننده

جیمز مدیر محصول و دی جی/تهیه کننده از نزدیکی منچستر، انگلستان است. او از سال 2016 به تولید موسیقی می پردازد و آهنگ هایش را در تمام پلتفرم های اصلی توسط چندین شرکت ضبط بین المللی منتشر کرده است.

از نظر تجاری، او بنیانگذار Master The Kick است، که یک پلتفرم موسیقی آنلاین است که نوازندگان را از طریق جلسات ویدیویی زنده با مربیان مرتبط می کند. او همچنین یک سرمایه گذار در چندین استارت آپ، سهام پنی و شرکت های تاسیس شده است.

او چه چیزی را پوشش می دهد؟

دوره های جیمز شامل همه چیزهایی است که او از تحقیق و اجرای ایده های خود در دهه گذشته آموخته است. این شامل دوره‌هایی درباره مهارت‌های تجاری، طراحی، موسیقی و کارآفرینی است.

دوره‌های آموزشی او مخاطبان گسترده‌ای هستند، از هر کسی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود است تا نوازندگان مشتاقی که قصد دارند در آینده یک دی‌جی/تهیه‌کننده حرفه‌ای شوند.

خلاصه:

- بنیانگذار پلتفرم موسیقی Master The Kick.

- دی جی و تهیه کننده حرفه ای. او چندین آهنگ اورجینال را در چندین شرکت موسیقی بین‌المللی منتشر کرده است و یکی از آهنگ‌های او «درست نیست» در معرفی بی‌بی‌سی به نمایش درآمده است.

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار آنلاین خود را از ابتدا شروع کنید

Start Your Online Business From Scratch

"اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستید، اما کاملا مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است! شما با اصول اولیه آشنا خواهید شد."