Paul Robinson Danny Rich

5 سطح رسمیت

سلام، ما پل دنی هستیم. ما در سطح رهبری با یک شرکت بازاریابی شبکه ای پیشرو در بریتانیا توزیع کننده هستیم. ما در شمال انگلستان متولد شدیم، در سال 2008 با هم آشنا شدیم و دوستان و شرکای تجاری محکمی شدیم.

ما علاوه بر لذت بردن از ایجاد مشاغل مربوطه خود، دانشجویان مشتاق حرفه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای و اصول و فلسفه های اساسی آن هستیم و هر دو به آموزش و تجهیز توزیع کنندگان "عادی" با مهارت ها و ذهن اختصاص داده شده ایم. مجموعه مورد نیاز برای ایجاد یک کسب و کار موفق.

اولین کتاب ما است و نقطه اوج نزدیک به سه دهه (بین ما) کتاب، فایل های صوتی، سمینارها و تجربیات واقعی در دنیای شگفت انگیز شبکه است. بازاریابی.

"کسی که بیشترین ارائه های تجاری را نشان می دهد، برنده می شود." - روزتا کوچولو.

ما کتاب خود را از سر ناامیدی نوشتیم.

نه ناامیدی از دنیای شگفت انگیز بازاریابی شبکه ای، یا ناامیدی ناشی از هر شرکت بازاریابی شبکه ای خاص. در واقع، ما با بسیاری از توزیع‌کنندگان مستقل از بسیاری از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مختلف در سطح جهانی صحبت کرده‌ایم، و آنها از ناامیدی مشابهی صحبت کرده‌اند.

آیا تا به حال موارد زیر را تجربه کرده اید؟

یک توزیع‌کننده جدید و فعال به کسب‌وکار شما می‌پیوندد و از فرصتی برای تغییر شرایط زندگی خود برای بهتر شدن هیجان‌زده است. آن‌ها کسب‌وکار را «به‌دست می‌آورند»، می‌دانند برای موفقیت در آن چه کاری باید انجام دهند و نمی‌توانند برای شروع صبر کنند.

به همین ترتیب، شما در مورد استخدام جدید خود هیجان زده هستید. احساس می‌کنید بالاخره «کسی» را پیدا کرده‌اید که قرار است کسب‌وکار را جدی بگیرد، کسی که می‌توانید با او کار کنید، کسی که بدون توجه به هر اتفاقی می‌خواهد در کنارش بماند.

در عرض چند روز/هفته کوتاه، دیگر تماس‌های تلفنی شما را نمی‌گیرند یا به پیام‌های شما پاسخ نمی‌دهند. شما مشتاق هستید که به آنها برسید زیرا مشتریانی که آنها قول ثبت نام داده بودند هرگز در سیستم شما نشان داده نشدند و استخدام های جدید محقق نشدند. چی شد؟ کجای کار خراب شد؟

آیا هیچ یک از موارد بالا تجربه شما را توصیف می کند؟

بله؟ خوب، یک خبر خوب وجود دارد ... و یک خبر خوب وجود دارد!

اول، شما تنها نیستید. این در سراسر بازاریابی شبکه ای اتفاق می افتد.

ثانیاً، علت این پدیده دقیقاً همان چیزی است که این کتاب برای پرداختن به آن نوشته شده است.

اگر نقل قول روزتا لیتل در بالای این صفحه درست باشد (و ما معتقدیم که است)، پس اولین هدف در واقع ایمن کردن قرار ملاقات برای نمایش است. ارائه کسب و کار شما

در بازاریابی شبکه ای، ما یک کار فوق العاده برای تجهیز توزیع کنندگان با مهارت های و سیستم های انجام می دهیم که به شما کمک می کند. آن‌ها از موانعی که در طول حرفه بازاریابی شبکه‌ای خود با آن‌ها مواجه خواهند شد، بپرند. از نوشتن لیست آنها تا غلبه بر مخالفت ها، تکنیک های بسته شدن، مهارت های ارائه، مربیگری، اصول رهبری...

در واقع، به نظر می‌رسد که ما یک سیستم اثبات شده برای همه این حوزه‌های کسب‌وکار داریم – و در اصل، آنها فوق‌العاده خوب کار می‌کنند!

به‌طور عجیبی، بنا به دلایلی، به نظر نمی‌رسد که ما چنین سیستمی برای کمک به توزیع‌کنندگان برای درک اولیه فهرست تماس خود نداریم.

به‌طور شگفت‌انگیزی، در بسیاری از موارد، به‌نظر می‌رسد که روند واقعی تأمین قرار ملاقات با رویکرد «فقط این کلمات را به این ترتیب، به هر تعداد که می‌توانید بدون توجه به رابطه‌تان با آنها بگویید» مخفی می‌شود. ، در عجله برای وارد کردن نیروهای جدید تا حد امکان فوری.

و این ناراحتی اساسی ماست:

در عجله برای انجام عمل، پیش از گفتن آنچه که می‌خواهیم به مشتریان احتمالی بگوییم، به اندازه کافی پیش‌اندیشی نمی‌شود. در واقع، در حرفه سیستم ها و رویه ها، این بخش از فرآیند - مهمترین بخش، فاقد هر نوع سیستم واقعی فراتر از:

  1. لیست خود را بنویسید
  2. از لیست مذکور با افراد تماس بگیرید

اغلب، استخدام‌های جدید با ابتدایی‌ترین آموزش‌ها آزاد می‌شوند و تشویق می‌شوند تا همه افراد بالای 18 سال را با نبض آماده کنند - از نزدیک‌ترین خانواده و دوستانشان شروع می‌شود. می‌دانید اسکریپت، چیزی شبیه به:

"سلام تینا. این فقط یک تماس سریع است. من این تجارت جدید را راه اندازی کرده ام و واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم. من معتقدم که می تواند مزایایی برای شما داشته باشد. چه زود می توانم دور تماس بگیرم؟ من سه شنبه صبح یا پنجشنبه بعدازظهر در دسترس هستم…”

و اینجاست که توزیع کنندگان جدید سقوط می کنند. به همان اندازه که این اسکریپت عالی است (در زمینه مناسب استفاده می شود)، واقعاً چند نفر با نزدیک ترین خانواده و دوستان خود به این شکل صحبت می کنند؟

پاسخی که آنها دریافت می کنند همان چیزی است که اغلب آنها را بیرون می کند. آنها نتوانستند همان مانع اول را برطرف کنند. با این حال، ما همچنان به فرستادن نیروهای جدید به این میدان ادامه می‌دهیم، با استفاده از این اسکریپت کلمه به کلمه به نزدیک‌ترین و عزیزترین خود نزدیک شوند. در مورد روابط موجود و نحوه ارتباط افراد معمولا با یکدیگر، توجه کمی وجود دارد. مقاومت، سوء ظن و اغلب، تمسخر را از بالقوه‌هایشان دعوت می‌کند. p>

اگر مقاومت، سوء ظن و تمسخری که در این مرحله با آنها مواجه می‌شوند، آنها را به طور کامل از کسب‌وکار خارج نکند، توزیع‌کنندگان جدید اغلب به بازار سرد اغوا می‌شوند. آن‌ها خود را می‌بینند که سردرگم می‌شوند، در می‌زنند، در کنار یک میدان ایستاده‌اند که به غریبه‌های کامل نزدیک می‌شود یا، بدتر از آن، مبالغ ناچیز پول برای تبلیغات در روزنامه‌ها و کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک آنلاین پرداخت می‌کنند... سپس به هر حال آنها را ترک کردند!

با این حال، دکتر تام بارت، استاد MLM، وقتی گفت، "برای دسترسی به لیست‌هایمان به ما پول می‌دهند."

اگر شرکت‌ها می‌خواهند شما به بازار سرد نزدیک شوید، شما را کاملاً از دست می‌دهند و مستقیماً خودشان به آنجا می‌روند. روابط شما با مردم و اعتمادی که در طول سال ها ایجاد کرده اید، چیزی است که آنها به شما پول می دهند.

قبل از هر مهارت دیگری، توزیع‌کنندگان جدید باید ابتدا مهارت‌هایی را آموزش دهند که چگونه به فهرست گرم خود نزدیک شوند تا مقاومت، سوء ظن و تمسخر را به حداقل برسانند - که ما را به کل هدف این کتاب می‌رساند:

چگونه با افرادی که قبلاً می‌شناسید قرار ملاقات بگیرید.

با خواندن این کتاب، سیستم را خواهید آموخت که به شما می آموزد:

  • چگونه، وقتی نوبت به جستجوی اسکریپت ها می رسد، یک اندازه برای همه مناسب نیست
  • چگونه می‌توان همه افراد را در فهرست مخاطبین خود با استفاده از رویکردی که بر اساس رابطه‌ی موجود شما با آن‌ها است، جستجو کرد.
  • چگونه بر دیوار آجری ذهنی غلبه کنیم که بسیاری از توزیع کنندگان هنگام تصمیم گیری برای اولین بار با چه کسی تماس می گیرند
  • چگونه به افرادی که قبلاً آنها را از بین برده اید برگردید!
  • چگونه می‌توان افکار خود را در مورد فهرست مخاطبین قبل از اینکه آنها را منفجر کرد، دوباره قالب‌بندی کرد!
  • چگونه به نزدیکترین خانواده و دوستان خود نزدیک شوید و از ظاهر شدن ' پرفروش یا عجیب خودداری کنید، با توجه به اینکه ' فقط یک فرصت دارید برای ایجاد اولین تاثیر
  • چگونه بر ترس از برقراری تماس اولیه با افراد لیست خود غلبه کنید
  • چگونه می‌توان مه را پاک کرد از اینکه چه کسی را اول نزدیک کنیم - و چرا
  • نحوه شناسایی و به حداکثر رساندن فرصتهای جستجویی که در زندگی روزمره شما بوجود می آیند
  • چگونه می‌توان روابط را با افراد در طول زمان ایجاد کرد که به اشتراک گذاشتن فرصت‌های تجاری خود با آن‌ها احساس کاملاً طبیعی می‌کند
  • چگونه مشتریان بالقوه را جذب کنیم تا از شما در مورد کسب و کار شما بپرسند
  • چگونه با موفقیت به افراد ترسناک نزدیک شوید در فهرست مرغ شما
  • چگونه اعضای جدید تیم خود را وارد عمل کنید و به یک شروع بدون مقاومت li>
  • چگونه می‌توان با آموزش مهارت‌هایی که باعث می‌شود آنها به بهترین شروع ممکن را انجام دهند، شانس ترک تیم جدید را کاهش داد. li>
  • چگونه می‌توان با ایجاد یک "نه در حال حاضر" موثر، رد را پذیرفت
  • چگونه این فلسفه ها و مهارت ها را از طریق تیم خود تکرار کنید
  • چگونه مقاومت، سوء ظن و تمسخر از سوی افرادی که شما را بهتر می شناسم
  • چگونه با با ترس از نزدیک شدن به مردم با کمک بالن های هلیومی مبارزه کنیم!

این اعتقاد صادقانه ما است که:

کلید برای بهبود چشمگیر شانس دریافت اطلاعات ما در مقابل مشتری احتمالی در درک زبان و خطی است که استفاده می کنیم. باید نسبت به رابطه موجود ما با چشم انداز باشد.

و این بیانیه دقیقاً همان چیزی است که این کتاب برای پرداختن به آن نوشته شده است. این در مورد رهبری، یا ارائه مشتری یا نحوه واکنش شما در زمانی که «سوپراستار بعدی شما ناگهان کنار می‌رود و به شرکت دیگری می‌پیوندد، نیست. آنها با موانع بیشتری در مسیر حرکت می کنند و کار آموزش شرکت شما هستند. هدف این کتاب صرفاً این است که به شما کمک کند فهرست گرم خود را درک کنید، روابط خود را با افراد به همان شکلی که هستند ببینید - که در رسمیت آنها متفاوت است - و به عنوان در نتیجه، بنابراین باید رویکرد شما .

باشد

با استفاده از " 5 سطح رسمیت سیستم مشخصات فهرست ما تفاوت‌های رویکرد را هنگام جستجوی برادرتان، دوستی که بیش از یک بار ندیده‌اید، تشخیص خواهیم داد. سال، مادر دوست فرزندتان که هر روز در مدرسه می‌بینید، پسری که بسته‌های شما را تحویل می‌دهد و رئیس سابق ترسناک شما - و ما به شما مهارت‌هایی می‌دهیم که با ارائه کسب‌وکارتان در مقابل آن افراد قرار بگیرید.

که به عنوان یک داستان نوشته شده و بر اساس رویدادهای واقعی زندگی می‌شود، ما تحولات سم هیرست را در سفر ترن هوایی‌اش دنبال می‌کنیم - از اوج یک توزیع‌کننده جدید هیجان‌زده، تا پایین‌ترین حد طرد شخصی، سرخوردگی و سرخوردگی - و در نهایت از طریق تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای موفق و موفق.

به خاطر بسپار:

" کسی که بیشترین ارائه های تجاری را نشان می دهد، برنده می شود."

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس مسترکلاس 5 سطح رسمی بازاریابی شبکه ای و جستجوی فروش مستقیم

The 5 Levels of Formality Network Marketing & Direct Sales Prospecting Masterclass

"به کلاس مستر کلاس 5 سطح تشریفاتی خوش آمدید، دوره آموزشی همراه با کتاب پرفروش آمازون، 5 سطح رسمیت. کشف کنید. .."