Alex Sofonea

فیلمساز و توسعه دهنده تمام پشته

سلام، من الکس هستم و یک فیلمساز توسعه دهنده فول استک هستم. من به فیلم‌سازی، فیلم‌برداری، VFX و هر چیزی که بخشی از صنعت فیلم‌سازی، طراحی توسعه وب است علاقه‌مند هستم و همچنین می‌خواهم آن‌ها را آموزش دهم. , جلوه های ویرایش ویدئو , تولید فیلم و طراحی .

از زمانی که شروع کردم، خیلی برای آموزش جستجو کردم، اما همه آنها طولانی و خسته کننده بودند. من میخواهم که تغییرش دهم. در اینجا کلاس های کوتاهی پیدا خواهید کرد که شما را به تمرین هر آنچه آموخته اید دعوت می کند. همچنین در پایان هر کلاس، آزمون‌هایی پیدا خواهید کرد! من شما را با تئوری خسته نمی کنم زیرا از تجربه خودم یاد گرفتم که بدون تمرین، چیزی یاد نخواهید گرفت.

برای هر گونه سؤال بیشتر، لطفاً دریغ نکنید به من ایمیل بزنید، در اینستاگرام یا به من پیام دهید، یا بحث کلاسی را شروع کنید!

وب سایت من:

شما می توانید رای دهید، که باید کلاس بعدی در اینجا در SkillShare باشد!

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی فیلمبرداری هوایی: فیلمبرداری در آسمان.

Introducing into aerial videography: cinematography in the sky.

یک پهپاد چیزی بیش از یک دوربین است. این یک مجموعه فیلم کامل است! می‌تواند به تنهایی با یک خلبان عالی در پشت آن، نماهای سینمایی نفس‌گیر خلق کند. چه چیزی را به دست خواهم آورد. .."


آموزش Adobe Premiere Pro 2022 Lumetri Color: در درجه بندی رنگ استاد شوید

Adobe Premiere Pro 2022 Lumetri Color: Become a Master at Color Grading

"در فیلمسازی چیزی که تفاوت بین یک مبتدی و یک حرفه ای را ایجاد می کند درجه بندی رنگ است. این فرآیند ما را به یک هنرمند تبدیل می کند و به ما اجازه می دهد آرو بازی کنیم..."


آموزش Final Cut Pro Unleashed: بازی ویرایش ویدیوی خود را از مبتدی به حرفه ای ارتقا دهید!

Final Cut Pro Unleashed: Elevate your Video Editing Game from Beginner to Pro!

با این دوره آموزشی جامع Final Cut Pro، خلاقیت خود را رها کنید و سفری هیجان انگیز به دنیای ویرایش ویدیو را آغاز کنید. چه چیزی یاد خواهم گرفت؟ در هفتم .."


آموزش ورود به کارگردانی فیلم: فیلم خود را تولید کنید

Introducing into Film Directing: Produce your own Movie

"وظیفه کارگردان این است که یک ایده، یک فیلمنامه را به یک فیلم تبدیل کند. پشت هر فیلم محبوب یک کارگردان خوب ایستاده است. این روند رازهای زیادی دارد و اگر ...."


آموزش فیلمبرداری در فیلم: خلق یک شاهکار سینمایی

Cinematography in Film: Create a cinematic Masterpiece

"شما یک فیلمساز هستید! ایده فیلم بزرگ بعدی خود را آماده کرده اید و فیلمنامه تمام شده است! اما اکنون چگونه می توانید به آن ساخته های سینمایی فوق العاده پر از v ... دست پیدا کنید."