Melissa Iwai

تصویرگر و نویسنده کتاب کودک

من ملیسا ایوای هستم و نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان هستم. از اولین کتابم، Night Shift Daddy (Hyperion 2000) نوشته ایلین اسپینلی تا کتاب اخیرم، 30 Minutes Over Oregon (Clarion Books 2018) نوشته مارک تایلر نوبلمن، به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که با برخی از بهترین ها کار کنم. نویسندگان، ویراستاران، و مؤسسات انتشاراتی محترم، از جمله هنری هولت/مک میلان، وایکینگ، اسکولاستیک، هارپر کالینز، سیمون و شوستر، هاتون میفلین هارکورت، و سورس بوک در طول دوران کاری من.

با تصویرسازی بیش از سی کتاب، و همچنین شرکت در پروژه‌های مستقل و صدور مجوز، سبک من تکامل یافته است و همچنان که راه‌های جدید خلق هنر را کشف می‌کنم، تغییر می‌کند. من واقعاً مشتاق یادگیری هستم و خودم در کلاس‌های Skillshare شرکت کرده‌ام. امیدوارم بتوانم این اشتیاق را در کلاس هایم با شما به اشتراک بگذارم. من همه را تشویق می‌کنم چیز جدیدی را امتحان کنند و برای یادگیری آماده باشند، حتی اگر خارج از منطقه راحتی شما باشد!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گربه های جوهری

Painting Inky Cats

" آیا شما هم مثل من گربه ها را دوست دارید؟ من عاشق نقاشی و کشیدن آنها هستم حتی اگر به شدت به گربه ها حساسیت داشته باشم! یاد بگیرید که چگونه نقاشی های ساده جوهر از گربه ما را انجام دهید. .."