Katerina Berlin

ناشر، نویسنده، زبان شناس، خلاق

سلام، من کاترینا هستم.

علاقه من ادبیات و همچنین نمایش و هنرهای تجسمی و یافتن راه هایی برای متحد کردن آنها در کارم است. من عاشق خلاقیت در زندگی روزمره هستم و دوست یادگیری مادام العمر هستم. من همچنین از طرفداران بزرگ زندگی سالم و یافتن تعادل ذهن، روح و بدن هستم.

من علاوه بر اینکه یک نویسنده و بازیگر بودم، یک مجله برای کودکان 0-3 سال نیز منتشر کردم: Nele Lele.
این اولین مجله ای بود که برای این گروه سنی در آلمان منتشر شد! قبلاً شماره دوم داستان هایی به زبان آلمانی و انگلیسی ارائه می کرد. پس از دو سال از من خواسته شد که برای مربیان سخنرانی و کارگاه هایی در مورد موضوع زبان و اکتساب گفتار در کودکان ارائه دهم.

اینگونه به این ایده رسیدم که ابزارهایی را که بیشتر ما در کودکی برای تسلط بر زبان مادری خود استفاده می‌کردیم استفاده کنم - و آنها را برای یادگیری زبان بزرگسالان تطبیق دهم. بنابراین، در سال‌های گذشته، روشی را برای یادگیری موفقیت‌آمیز زبان‌های جدید در بزرگسالی ایجاد کرده‌ام.
اولین کلاس مهارتی خود را در این زمینه ایجاد کردم. به زودی یک کتابچه کوچک برای آن وجود دارد. من را دنبال کنید تا اولین کسی باشید که بدانید و یک کد ویژه دریافت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش هر زبانی را یاد بگیرید - و در کنار آن چت کنید

Learn Any Language - And Chat Along

"در "زبان بیاموزید - و در کنار هم چت کنید" (بخش دوم) ما روی صحبت کردن تمرکز می کنیم. این کلاس برای شماست، اگر: شما قسمت اول (از «Learn Any Language – Just L. ..» را تماشا کردید.


آموزش هر زبانی را بیاموزید - سریع و کارآمد - درست مانند کودکان

Learn Any Language - fast and efficiently - Just Like Children Do

"تا حالا شده بخوای یه زبان یاد بگیری اما فکر کردی چطور؟ یادگیری یک زبان جدید می تواند خسته کننده باشد - به نظر می رسد هرگز از جمله اول عبور نمی کنید. راحت ترش کن .."