Cataclipse Solutions

راه حل های عملی شبکه

Cataclipse Computing Solutions راه‌حل‌های شبکه‌ای و دوره‌های یادگیری را ارائه می‌دهد که منعکس‌کننده سناریوهای دنیای واقعی است، اکثر دانش‌آموزان محتوا را با نمایش‌های زنده یاد می‌گیرند که منعکس‌کننده تجربه عملی است. مربیان ما افراد بسیار با تجربه با بیش از 16 سال تجربه هستند و دوست دارند به مهندسان شبکه جوان آموزش دهند و تغییری در دنیای دیجیتال اتصال ایجاد کنند.

Cataclipse از طریق وب سایت خود https://www.cataclipse.com و فروشگاه آنلاین https://getdomains.cataclipse، ثبت نام دامنه، طراحی وب، گواهینامه های ssl، اشتراک ایمیل o365، ذخیره سازی آنلاین، سرور مجازی و تنظیمات دسکتاپ را ارائه می دهد. com

Cataclipse عمدتاً بر ارائه خدمات مشاوره به سازمان‌های کم‌هزینه مانند مؤسسات خیریه و غیرانتفاعی متمرکز است، ما در مدیریت شبکه‌های کوچک تا متوسط ​​بسیار موفق هستیم و با ارائه آموزش در محل به متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کنیم. همچنین مایلیم از وب سایت http://www.cataclipse.com استفاده کنید تا درباره ما بیشتر بدانید.

دوره های این مدرس:

آموزش سوئیچ های Cisco Nexus در دسترس پذیری بالا، VPC، VTP، STP، HSRP به طور عملی

Cisco Nexus Switches in High Availability, VPC, VTP, STP, HSRP Practically

"این یک دوره عملی در مورد سوئیچ های هسته نکسوس است و این دوره بر اساس سناریوهای دنیای واقعی است. من این نوع راه اندازی را در مرکز داده بزرگ تکمیل کردم و ..."