Samiran Sarkar

هنرمند و مربی هنر. B.V.A.

سلام

من سمیران سرکار هستم. من B.V.A را کامل کردم. مدرک از دولت کالج هنر با درجه 1 در سال 1995. پس از شروع کار خود را به عنوان یک هنرمند. پس از تکمیل B.V.A. چند سالی است که به عنوان مدرس هنری و مدیر هنری با سازمان ها و مؤسسات هنری خلاق و معتبر همکاری داشته ام. هفده سال گذشته من یک مدرس هنر تمام وقت آزاد هستم. من نقاشی‌هایم را در بسیاری از نمایشگاه‌های هنری بین‌المللی معتبر به نمایش گذاشته‌ام، نقاشی‌های اکریلیک آبرنگ من برنده بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی هنر ملی شده‌اند. مجموعه نقاشی های من بسیاری از گالری ها، خانه های تعاونی و همچنین مجموعه های شخصی در سراسر جهان است. نقاشی های من همچنین بسیاری از سایت های آنلاین پیشرو را به نمایش گذاشتند.

من عاشق نقاشی های اکریلیک آبرنگ هستم. من عاشق نقاشی در فضای باز و همچنین نقاشی های داخلی هستم. من عاشق سفر به مکان های مختلف برای پروژه های نقاشی ام هستم. من به طور مکرر به هیمالیا، دهکده های روستایی، شهرهای مختلف، کشورهای مختلف، جنگل های مختلف و مکان های طبیعت متفاوت برای پروژه های نقاشی در فضای باز یا نمایشگاه های نقاشی یا کارگاه های نقاشی خود سفر کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه نقاشی سه غروب ابری روستایی بر روی نقاشی آبرنگ

How to Paint Three Cloudy Rural Sunset on Watercolor Painting

"کلاس سه ابری غروب روستایی جالب ترین، چالش برانگیزترین آمپر؛ کلاس آموزشی انحصاری است. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه آبرنگ را برای ابری R... میکس کنید."


آموزش "منظره روستایی ابری طوفانی" نقاشی منظره آبرنگ

" Cloudy Stormy Rural landscape " Watercolor Landscape Painting

"منظره آبرنگ موضوع بسیار جالبی است.   در این دوره به شما گام به گام نشان خواهم داد که چگونه می توانید یک نقاشی آبرنگ منظره ابری را تکمیل کنید. . .."


آموزش چگونه روستای کوهستانی صبحگاهی را با آبرنگ نقاشی کنیم

How to paint Watercolor Landscape Morning Mountain Village

"نحوه نقاشی گام به گام یک روستای کوهستانی منظره با آبرنگ، در این کلاس من به شما گام به گام یک آبرنگ شفاف لا را نشان خواهم داد."


آموزش نحوه رنگ آمیزی آسان نقاشی آبرنگ "منظره روستایی با درختان نخل"

How to Paint Easy Way Watercolor Painting " Rural Landscape with Palm Trees"

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه به آسانی یک منظره زیبای روستایی با درختان نخل را روی نقاشی آبرنگ نقاشی کنید. من به شما گام به گام به شما نشان خواهم داد که چقدر آسان است..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی آسان منظره آبرنگ "صبح ابری ساحل"

How to Paint Easy Way Watercolor Landscape “ Cloudy Morning Seaside ”

"نحوه نقاشی منظره آبرنگی "صبح ابری ساحل" بسیار جالب است، ساده است، یک کلاس کوتاه آبرنگ برای همه سطوح. در این کلاس کوتاه من..."