Lana Johnson

زندگی در رنگ

من لانا هستم، هنرمند و صاحب استودیو Come Alive. من از زمانی که یاد گرفتم مداد رنگی را در دست بگیرم و از خودم به عنوان یک جک از همه مشاغل یاد کنم یک هنرمند تجسمی هستم زیرا دوست دارم در همه چیز خلاقانه تلاش کنم. وقتی با شوهر جوانتر و مضحکم ازدواج کردم، گهواره را دزدیدم و مادر بچه گربه ای به نام جونو هستم که دوست دارد ابرو گاز بگیرد. روز بعد از عید شکرگزاری، به فروشگاه مواد غذایی می روم، به این امید که بتوانم جعبه ای از Oreos با پوشش شکلات سفید را به دست بیاورم!

طبیعت و فرآیند همیشه مرکز الهام من بوده است. امید من خلق هنری است که زیبایی ها و پیچیدگی های زمین را نمایان کند. در دنیایی که اغلب برای برآوردن خواسته‌ها و نیازهایمان از یک چیز به چیز دیگر نگاه می‌کنیم، من تلاش می‌کنم از اشیای دور ریخته‌شده، نادیده گرفته شده و زودگذر زندگی روزمره هنری خلق کنم. آرزوی من این نیست که به مصرف گرایی فرهنگ خود بیفزایم، بلکه در عوض آثار هنری زیبا، جاودانه و مفیدی خلق کنم که بتوان برای سال‌های آینده از آن لذت برد. می توانید برخی از آثار هنری من را در ComeAliveStudio.com بررسی کنید.

من در یک شهر مزرعه کوچک در لوئیزیانا بزرگ شدم و اکنون در مرکز هنری جهان، پاریس، فرانسه زندگی می کنم. من در دانشگاه فناوری لوئیزیانا در استودیو هنر تحصیل کردم و در سال 2011 با مدرک لیسانس هنرهای زیبا فارغ التحصیل شدم. من در مدرسه موزه و همچنین دروس هنری شخصی تدریس می کنم و در عین حال مجموعه کارهای خودم را نیز خلق می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد رنگ: به همین راحتی یک بچه می تواند این کار را انجام دهد

Creating Colors: So Easy a Kid Could Do It

"رنگ های اصلی، قرمز، آبی و زرد، به ما امکان بی پایانی از رنگ ها را برای ایجاد می دهند! تئوری رنگ ها به سادگی هنر ترکیب رنگ ها و چگونگی رنگ ها است..."


آموزش مخلوط کردن خاکستری با رنگ های رایگان

Mixing Grays with Complimentary Colors

"خیلی معمول است که با مخلوط کردن سفید و سیاه خاکستری شوید. بله! البته شما خاکستری می شوید، با این حال، راه هایی وجود دارد که می توانید رنگ های خاکستری غنی تر و زیباتر از si داشته باشید."