Mariatypesletters

هنرمند حروف نویس | طراح گرافیک

هنرمند و طراح آزاد ماریا فرناندز در بولیوی متولد شد و در سراسر جهان بزرگ شد. جمع کردن وسایل و نقل مکان از کشوری به کشور دیگر از نه سالگی او یک فعالیت ثابت بود.

او پس از تحصیل در رشته طراحی گرافیک و عکاسی در بوئنوس آیرس، تجربه کاری در دنیای تبلیغات به دست آورد. اما او که از 8 ساعت کار معمول در روز کمی خسته شده بود، تصمیم گرفت به درس خواندن بازگردد. او مهارت ها و الهامات هنری بیشتری را در مدرسه تبلیغات میامی دنبال کرد.

از ابتدای سال‌های دانشگاه، اشتیاق او به تایپ به وضوح در طرح‌هایش برجسته بود و با کاوش در هنر طراحی حروف به شکوفایی ادامه داد. او با استفاده از تکنیک‌هایی مانند قلم‌های قلم مو، جوهر، آبرنگ و گواش، توانست خود را آزادانه‌تر بیان کند. استفاده از فناوری مانند ipad گزینه دیگری برای کاهش هنرهای دست ساز بود. آشفته".

کار او ساده، رنگارنگ و شاد است که همیشه سعی در بیان پیام های مثبت دارد. یادگیری و آزمایش مداوم با انواع ابزارهای هنری چیزی است که او را در جستجوی فرصت های جدید برای رشد به عنوان یک هنرمند انگیزه نگه می دارد.

کار من عمدتا ساده، تمیز و اشباع شده است، اگرچه من همیشه در حال بررسی پالت های رنگی جدید هستم. من به صورت دیجیتالی روی آی پد یا نقاشی دستی با آبرنگ یا گواش کار می کنم. ترجیح می‌دهم پیام‌های مثبت، حمایت‌کننده و شادی‌بخش را روی نامه‌ام بیان کنم. من تصاویر ساده و بامزه ای ایجاد می کنم که می تواند به یک قطعه منحصر به فرد از دکوراسیون منزل شما تبدیل شود. من همچنین کارهای شخصی و سفارشی را متناسب با برند شما یا رویدادهای خاص ارائه می‌دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی های میوه آسان: با نشانگرهای آبرنگ کارین

Easy Fruit Paintings: With Watercolor Karin Markers

"اگر عاشق نقاشی با آبرنگ هستید، مجذوب نشانگرهای کارین خواهید شد، که اساساً قلم موی آبرنگ هستند. رنگ غنی، پر از شدت ...."