Filipa Rebelo

روح خلاق | صاحب کسب و کار کوچک

سلام! نام من فیلیپا است، من 32 سال دارم و اهل لیسبون، پرتغال هستم - من پرتغالی هستم و انگلیس از سال 2012 خانه من است.

من تحصیل در رشته هنر را از ۱۴ سالگی در لیسبون آغاز کردم و بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ مدرک هنرهای زیبای خود را در دانشگاه هنرهای زیبا در لیسبون شروع کردم و به پایان رساندم.

من همچنین مادر یک دختر 6 ساله فوق العاده هستم و با پسر بزرگی که تقریباً 14 سال پیش با او آشنا شدم ازدواج کردم!​

من بعد از دانشگاه در خرده فروشی کار کرده ام، یک سال تحصیلی کامل در مدرسه ابتدایی در لیسبون معلم هنر بودم، در حالی که برای کارشناسی ارشد خود در آموزش هنری تحصیل می کردم. سپس، در سال 2012 تصمیم گرفتم همه چیز را رها کنم و به لندن نقل مکان کردم.

​من عاشق کاغذ، کنجکاو در شبکه‌های اجتماعی، صاحب کسب‌وکار کوچک با فروشگاه Etsy هستم که به پرتره‌های شخصی‌سازی‌شده، تصاویر، چاپ‌ها و لوازم التحریر اختصاص داده شده است، همه توسط من طراحی شده است.​ p>

نام کسب و کار کوچک من است و این مفهوم پس از تولد دخترم ترسیم شد و من فهمیدم که دوست دارم در زندگی خود کدام مسیر را دنبال کنم. این مکان کمی آشفته و در عین حال مثبت، سرگرم کننده و خلاقانه «خانگی» است که به یادگاری های منحصر به فردی اختصاص داده شده است که مخصوص مناسبت/جشن ویژه شما طراحی شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه استایل دادن به عکس های خود در ETSY - انواع عکاسی محصول

How to style your photos on ETSY - Types of PRODUCT Photography

"سلام همکار فروشنده Etsy! من قبلاً در مورد ابزارهای اساسی، فیزیکی (و مجازی) صحبت کرده ام تا شما را با عکاسی و حداقل آن در هنگام همکاری آشنا کنم. .."