Mai Sciarratta

کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش

Mabuhay! من مای هستم که برای شاگردانم به نام گینانگ (خانم) سیاراتا نیز شناخته می‌شود. من بیش از 14 سال زبان فیلیپینی را در دبیرستان، کالج و سطوح ابتدایی در سن دیگو، کالیفرنیا، جایی که فیلیپینی به عنوان یک زبان انتخابی خارجی ارائه می‌شد، تدریس کرده‌ام. دانش‌آموزان من در کلاس‌های درس، آمریکایی‌های فیلیپینی بودند که مشتاق بودند در مورد زبان میراث خود بیاموزند و غیر فیلیپینی‌هایی که می‌خواستند با جمعیتی منحصربه‌فرد با روحیه، مهمان‌نواز و دلسوز به نام فیلیپینی‌ها ارتباط برقرار کنند. من به عنوان یک زبان مادری و دانش‌آموز زبان فیلیپینی و ساختار آن، برنامه‌های درسی را از ابتدا تا سطوح پیشرفته توسعه دادم که فیلیپینی را برای غیر بومی‌زبانان قابل دسترس کرد. برای من، ساده کردن مفاهیم کلید دستیابی به زبان آموزان است. از کلاس درس گرفته تا آنلاین، اینجا کلاسی است برای مبتدیان، با عشق و اشتیاق فراوان برای یادگیری، از من به همه دانش آموزان فیلیپینی، گذشته، حال و آینده.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره 1: گام به گام فیلیپینی/تاگالوگ را بیاموزید

Course 1: Learn Filipino/Tagalog Step-by-Step

"این جدیدترین پیشنهاد کلاس برای فیلیپینی برای مبتدیان است. هدف از این کلاس این است که شما ضروری ترین مهارت را در یادگیری زبان تاگالوکی به دست آورید."


آموزش دوره 2: اسامی، صفت ها و افعال فیلیپینی/تاگالوگ را بیاموزید

Course 2: Learn Filipino/Tagalog Nouns, Adjectives, and Verbs

"Mabuhay! به یادگیری اسم‌ها، صفت‌ها و افعال فیلیپینی/تاگالوگ خوش آمدید! هدف این کلاس سطح ابتدایی این است که دانش و مهارت‌های خود را با استفاده از vo..."