Peter Cook

کارآفرین و معلم آنلاین پرشور

سلام!

اسم من پیتر کوک است و از سال 2013 یک کارآفرین آنلاین هستم.

بعد از 8 سال کار به عنوان وکیل، تصمیم گرفتم کار را ترک کنم تا زندگی معنادارتری را دنبال کنم و از راه دور کار کنم. این یکی از بهترین تصمیماتی بوده است که تا به حال گرفته ام!

در تمام سرمایه گذاری های آنلاین خود، تمرکز زیادی بر بهره وری دارم: چگونه می توانم کارها را به طور موثر انجام دهم؟ من به عادات قدرت، به روال اعتقاد قوی دارم. و من همیشه به دنبال ابزارهایی هستم که می توانند زندگی را آسان تر کنند.

و من همچنین عاشق تدریس هستم! بنابراین طبیعی است که آنچه را که برای من مفید است در کلاس هایم با شما به اشتراک بگذارم.

دانشجویان Skillshare که کلاس‌های من را مرور کرده‌اند در اینجا درباره من می‌گویند:

  • "این یک دوره فوق العاده است که می تواند به هر کسی کمک کند. به خصوص افراد پرمشغله با تمرین تکنیک هایی که پیتر به خوبی ارائه می دهد، چیزهای زیادی به دست خواهند آورد. متشکرم!" - گابریل ماراسینئانو، دانش آموز در "توسعه تمرکز فوق العاده و افزایش بهره وری خود!"
  • "کلاس خوبی بود، چیزهایی یاد گرفتم که می تواند به من در افزایش توانایی تمرکز کمک کند." - شوبهام شارما، دانش آموز در "توسعه تمرکز فوق العاده و افزایش بهره وری!"
  • "من این کلاس را دوست داشتم! تحویل عالی توسط پیتر، و من قطعا از برخی از این وب سایت های بهره وری عالی استفاده خواهم کرد." - ویم وینکن، دانش‌آموز در «وب‌سایت‌های ضروری برای بهره‌وری قاتل: صرفه‌جویی در مقدار دیوانه‌کننده زمان!»
دوره های این مدرس:

آموزش تمرکز فوق العاده را توسعه دهید و بهره وری خود را افزایش دهید!

Develop Super Focus and Boost Your Productivity!

" به مجموعه‌های 8 کلاسه Super Focus توسعه دهید و بهره‌وری خود را افزایش دهید، خوش آمدید! می‌توانید همه کلاس‌ها را اینجا پیدا کنید: تمرکز فوق العاده را توسعه دهید و بهره وری خود را افزایش دهید (. .."